mistik seram Viral

“Niat Dah Baik”- Gadis Kongsi Pengalaman Tumpangkan Nenek Cari Pengganti Saka

"Niat Dah Baik"- Gadis Kongsi Pengalaman Tumpangkan Nenek Cari Pengganti Saka 1
Rasaflix

Sharing is caring!

Kebelakangan ini semakin banyak cerita seram yang boleh dibaca di media sosial. Tambahan pula, masyarakat masa kini dilihat semakin terbuka untuk menceritakan pengalaman kisah mistik yang berlaku kepada mereka. Biarpun cerita itu tidak dapat dipastikan kesahihannya, namun ia masih boleh membuatkan bulu roma berdiri apabila membacanya. Samalah seperti sebuah perkongsian daripada seorang gadis yang menceritakan kisah seramnya di laman Twitter.

BACA : Rumah Sering Diganggu Jin & Syaitan? Pensyarah Ini Kongsi Beberapa Tips

"Niat Dah Baik"- Gadis Kongsi Pengalaman Tumpangkan Nenek Cari Pengganti Saka 2
Gambar sekadar hiasan

Niat dah baik

Mengikut kronologi, Nur Izzah dalam perjalanan untuk berjumpa client terserempak dengan seorang nenek tua. Dia yang kasihakan nenek itu bertindak menumpangkannya memandangkan hujan. Nenek tersebut memberitahu Izzah yang dia dalam perjalanan ke pasar.

"Niat Dah Baik"- Gadis Kongsi Pengalaman Tumpangkan Nenek Cari Pengganti Saka 3"Niat Dah Baik"- Gadis Kongsi Pengalaman Tumpangkan Nenek Cari Pengganti Saka 4

"Niat Dah Baik"- Gadis Kongsi Pengalaman Tumpangkan Nenek Cari Pengganti Saka 5
Gambar sekadar hiasan

Jin nak ikut

Dalam perjalanan ke pasar, nenek tersebut menjelaskan yang dia sebenarnya sedang dalam pelarian daripada jin yang berada di rumahnya. Nur Izzah yang mendengar kata-kata nenek tua itu merasa seram dengan tiba-tiba. Gadis itu yang ketakutan hanya mampu gelak mendengar cerita nenek tua tersebut.

"Niat Dah Baik"- Gadis Kongsi Pengalaman Tumpangkan Nenek Cari Pengganti Saka 6

"Niat Dah Baik"- Gadis Kongsi Pengalaman Tumpangkan Nenek Cari Pengganti Saka 7
Gambar sekadar hiasan

Cari pengganti saka

Sesampainya di pasar, nenek tua tersebut memegang tangan Nur Izzah sambil mengucapkan terima kasih kerana sudi menghantarnya. Gadis itu yang sudah lambat untuk bertemu dengan client terus bergerak ke sana. Dia juga berkata nenek berkenaan kelihatan waras dan tidak nyanyuk. Gadis itu kemudiannya menceritakan kisah nenek tua itu kepada rakan sekerjanya dan mereka turut bercerita dengan kisah yang hampir sama berlaku sebelum ini. Menurut rakannya, ada seorang nenek di kawasan itu yang mencari pengganti untuk sakanya.

"Niat Dah Baik"- Gadis Kongsi Pengalaman Tumpangkan Nenek Cari Pengganti Saka 8"Niat Dah Baik"- Gadis Kongsi Pengalaman Tumpangkan Nenek Cari Pengganti Saka 9

"Niat Dah Baik"- Gadis Kongsi Pengalaman Tumpangkan Nenek Cari Pengganti Saka 10
Gambar sekadar hiasan

Sumber : Twitter Nur Izah Hamzah

Kisah Dunia Advertisement Slot

Sharing is caring!

Telegram