Viral Realiti Hidup

Nangis VC Dengan Mak Di Kampung, Perit Anak Bujang Kerja Jauh Untuk Keluarga

Nangis VC Dengan Mak Di Kampung, Perit Anak Bujang Kerja Jauh Untuk Keluarga 1
Rasaflix

Sharing is caring!

Setelah bertahun-tahun membesarkan anak, kini tiba giliran ibu bapa untuk berehat di rumah menghabiskan sisa hidup. Kebiasaannya, anak bujang akan merantau jauh ke negeri atau negara lain untuk mencari rezeki sebagai sumber pendapatan keluarga. Meskipun jauh beribu batu, rasa rindu harus dilupakan sebentar sebelum mereka boleh kembali ke kampung untuk menikmati harta yang sudah mencukupi. Segala kepayahan itu sudah tentu pernah dilalui juga oleh anda di luar sana, kan?


BACA : Tipu Isteri 3 Bulan, Suami Pura-Pura Keluar Awal Pagi Padahal Dah Dibuang Kerja

Tak nak balik 2/3 hari ke? Tak rindu dekat mak ke?

Sama seperti kisah seorang pemuda ini, dia harus kental hidup sebagai anak perantau sebelum boleh pulang ke pangkuan keluarga tercinta. Menerusi TikToknya sekitar semalam, @alfairus.m berkongsikan rasa sedih dan menangis setelah membuat panggilan video bersama dengan orang tuanya di kampung. Dalam kegigihan mencari rezeki, ibunya meluahkan hasrat agar anak lelakinya ini pulang sekejap menjenguk keluarga demi melunaskan rindu yang sudah lama tersimpan.


@alfairus.m

Benci dengan kelemahan ini😖

♬ Di Persimpangan Dilema – Terry

Kita pun teringin nak balik, tapi keadaan masih tak mengizinkan

Enggan ibunya melihat juraian air mata yang telah turun membasahi pipi, Fairus terus menamatkan panggilan dan menyifatkan begitu kesal dengan dirinya kerana gagal menahan sebak. Setelah menjadi tular, ramai netizen menasihatkan pemuda ini agar segera pulang selagi keluarganya masih ada. Tidak menafikan dia juga sangat rindu, namun Fairus menjelaskan masih ada faktor yang tidak mengizinkan untuknya meneruskan niat murni berkenaan.

@alfairus.m

Balas @roul123 #voiceeffects Maksih saran dan nasehat nya: maf ga bisa panjang” video nya males: moga kalian negerti🥺

♬ Korbanmu – Anggi Dnps

Sumber : TikTok alfairus.m


Kisah Dunia Advertisement Slot

Sharing is caring!

Telegram