Cinta & Perhubungan Semasa

Menang Sebab Tuah Anak Baru Zaquan Adha, Tapi Ramai Sebak Tengok Anak Rita!

Meskipun perlawanan antara pasukan Malaysia dan Thailand dalam saingan menempah slot ke peringkat akhir Piala AFF Suzuki 2018 telah berakhir semalam, namun bahang kemenangan yang dilakar oleh skuad Harimau Malaya masih lagi diperkatakan oleh para peminat. Selain mereka, ternyata sokongan daripada teman sehati sejiwa juga amat penting bagi kapten skuad kebangsaan, Zaquan Adha yang sentiasa ditemani oleh Ayu Raudhah di setiap perlawanan.

BACA: [FOTO] Keluarga Bahagia Ayu Raudhah & Zaquan Adha Tarik Perhatian Netizen. Makin Cantik & Kacak!

Penyokong paling setia…tak kira menang atau kalah 

Terbaru, Ayu ada memuat naik beberapa foto ketika berada di Stadium Rajamangala bagi aksi penentuan tersebut bersama beberapa ahli keluarga dan rakan artis.

Namun apa yang paling mencuri tumpuan netizen adalah foto dia bersama anak ketika berada di dalam stadium kerana nampak jelas fizikal dirinya yang sedang dalam tempoh hamil anak keempat pula.

Mak buyung pun…

Perkara tersebut pernah diberitahu oleh dirinya pada September yang lalu dan Zaquan turut gembira kerana memang ingin memiliki ramai zuriat.

Ternyata posting berkenaan mendapat banyak reaksi daripada rakan artis dan peminat yang turut menyatakan ianya adalah sebahagian daripada tuah dan rezeki apabila skuad Harimau Malaya berjaya mara ke peringkat kemuncak pertandingan tersebut.

Final mak buyung pi ka? Saya punya pun nak pi jugak

Berbaloi mak buyung pi…tahniah Malaysia

Berseri mak buyung ni…Alhamdulillah rezeki anak2

Ayu preggy lagi ke

Dalam pada itu, ada juga netizen yang memberitahu Ayu untuk mengajak sekali anak-anak buahnya ke stadium bagi pentas final nanti. Menerusi posting di laman Instagram Rita Rudaini semalam, mereka cuma menonton perlawanan tersebut di kedai makan mamak sahaja.

Bawakanlah sekali anak Rita ke final…kesian diorang tengok mamak je

Kesiannya Ryan…

Sumber: IG ayuraudhah_7zaqone_08 & ritrud727

3
like
2
love
4
haha
1
wow
9
sad
3
angry

Nak Tahu Citer Viral Hari ini di FB Messenger?