Semasa Viral

“Mampu Ke Bayar I?”- Tak Malu PeIuk As’ad Motawh, Gadis Fanatik Hairan Dikecam

Meskipun nyanyiannya sering dikritik warga netizen, penyanyi As’ad Motawh kini masih meneruskan konsert jelajahnya, The Percaya Tour di seluruh Malaysia. Beberapa hari yang lepas, As’ad telah mengadakan konsert jelajahnya yang pertama bertempat di sebuah pusat membeli belah di Petaling Jaya. Namun konsert yang berjalan lancar pada awalnya itu menjadi gamat apabila seorang wanita meluru ke atas pentas dan bertindak memeluknya ketika sedang melakukan persembahan.

BACA: [VIDEO] Pentas Terganggu, Asad Motawh Didakap Peminat Fanatik Ketika Menyanyi

Selain As’ad, rakaman kejadian tersebut turut dikongsikan oleh salah seorang penonton yang berada di barisan hadapan.

So benda ni jadi masa konsert jelajah tadi. Saya harap dia okay

As’ad kena peIuk? No comment, btw dia tak miming

Mengaku terkejut dengan kejadian tersebut, As’ad bagaimanapun berharap peminat fanatiknya itu berada dalam keadaan baik selepas dua orang pegawal bertindak menariknya turun dari pentas. Namun begitu, tindakan wanita tersebut dihentam teruk oleh warga netizen. Terkesan dengan kritikan pedas warga netizen, peminat fanatik tersebut ada memberikan penjelasannya di akaun Instagram miliknya, @niurull.

Fanatik sangat dengan As’ad…jangan kecam sis tau

I nak jumpa As’ad je pun salah ke? Seram sis kena kecam teruk

Selain itu, ada juga pihak yang mendakwa kejadian tersebut hanyalah gimik berbayar untuk menghangatkan dan mempromosikan konsert jelajah penyanyi itu. Walau bagaimanapun wanita yang bernama Nurul Hayati itu menyangkal dakwaan tersebut.

Cakap la apa nak cakap…kalau dibayar pun mampu ke diorang nak bayar I?

Wanita tersebut menjelaskan niatnya naik ke pentas tersebut pada awalnya hanyalah untuk menyanyi bersama penyanyi kegemarannya itu namun kerana terlalu meminati As’ad, dia bertindak diluar kawalan dan mem3luk As’ad. Penjelasan wanita tersebut menambahkan lagi kritikan negatif netizen keatasnya sehingga dia terpaksa mengubah akaun Instgramnya kepada mod private.

Sumber: IG asad.motawh, musayyada, Twitter a_nezzzz

[instagram-feed]