Cinta & Perhubungan Viral

“Maaf Tak Dapat Beri Kesempurnaan Dan…” – Luahan Suami Ini Buat Netizen Sebak

Setiap antara kita pasti diuji dengan musibah atau masalah. Namun perlu diingatkan bahawa setiap ujian yang didatangkan mampu membentuk diri kita agar menjadi seorang yang lebih bersyukur. Tahun lalu tular di laman sosial kisah seorang lelaki dikenali sebagai Firdaus Ibrahim yang dilamar oleh seorang wanita walaupun berada dalam keadaan yang tidak sempurna setelah lumpuh dari paras pinggang hingga ke kaki akibat nahas jalan raya.

Baca : Setelah Kehilangan, Baru Aku Sedar -Suami Luah Kesal Tak Sempat Hargai Isteri

Maaf Tak Dapat Beri Kesempurnaan

Baru-baru ini, sekali lagi kisah perkahwinan mereka mendapat perhatian ramai sehingga meraih ribuan retweet. Menerusi perkongsian yang dimuat naik oleh Firdaus di laman Twitternya, dia meluahkan rasa bersalah serta bersimpati terhadap isterinya, Siti Fatimah di atas kesanggupannya untuk sentiasa ada bersama walau keadaannya sebegitu. Malah dia juga berharap agar isterinya tabah dalam menempuhi cabaran di alam perkahwinan.

Merupakan atlet paralimpik negara

Firdaus merupakan seorang atlet paralimpik bagi sukan tenis. Malah pemuda ini sering mewakili negara dalam beberapa buah pertandingan. Terdahulu kisah perkahwinan mereka pernah tular apabila atlet berusia 24 tahun ini dilamar sendiri oleh isterinya menerusi Direct Message di Instagram.

Mashallah, adore sangat relationship macam ni…

Melihat perkongsian tersebut, kebanyakan netizen meluahkan rasa kagum dan sebak di atas luahan atlet tersebut. Malah rata-rata di antara mereka turut mendoakan agar urusan mereka berdua sentiasa dipermudahkan Tuhan.

Sumber : Twitter zafidos

Jawatan Kosong Penulis di Kisah Dunia

Youtube

Facebook

Telegram

Kisah Dunia Telegram