Viral Hiburan

Licik Siap Dah Jadi Bridesmaids, Gadis Terkejut ‘BFF’ Sendiri Kebas Duit Mak

Licik Siap Dah Jadi Bridesmaids, Gadis Terkejut 'BFF' Sendiri Kebas Duit Mak 1
Jawatan Kosong Penulis

Sharing is caring!

Dalam berkawan, kadang-kadang kita sama sekali tidak berkira soal darjat ataupun rupa. Apa yang paling penting adalah keikhlasan dan kejujuran dalam membina sebuah persahabatan. Namun berhati-hatilah kerana bukan semua orang menyimpan niat yang baik malah sanggup buat apa saja demi kepentingan diri.


BACA: [VIDEO] Tengah Rancak Buat Live, Member Serumah Panjang Tangan Kebas Dompet

Tiba-tiba je banyak barang & duit dalam rumah  lesap…Berlaku lepas kawan tidur kat rumah

Di Indonesia, seorang wanita pelik apabila banyak barang dan juga duit milik ibunya lesap begitu sahaja. Mencurigakan sekali, kejadian itu hanya disedari sebaik sahaja salah seorang rakan baiknya yang tumpang tidur di situ pulang kembali ke rumah.

@apaaalooooooo

Balas @rells2410 #voiceeffects aduh pgn bgt gua critain tp bingung kya gmn ngjlasin nya.. pgn gua spil smua fto”nya Sumpah ni org bahaya bgt!

♬ original sound – apaaloooo – apaaloooo

Boleh pulak cakap terbawa pulang barang…Tapi tembelang pecah jugak akhirnya

Ketika kawannya itu disoal jika ada terbawa pulang beberapa barang tersebut, dia malah beri alasan kononnya tersilap ambil. Namun akhirnya tembelangnya pecah apabila ‘kantoi’ mencuri duit di rumah seorang rakannya yang lain.


@apaaalooooooo

buat temen-temen hati hati yaa.. modus dia nyari temen sbnyk”nya trs main krmh nya trs nanti dia ambl brang brharga kalian:) korban nya bnyk bgt.

♬ Panik ngga – Ragil

Ramai terkena dengan helah pencuri…Pandai guna modus operandi berkawan rapat dulu

Rupa-rupanya, bukan gadis tersebut sahaja yang sudah pun terkena dengan pencuri berkenaan. Malah agak ramai juga rakan-rakan mereka yang kehilangan barangan peribadi serta duit akibat sifat panjang tangan individu tersebut. Dia sama sekali tidak menyangka perkara itu akan berlaku memandangkan kawannya itu agak rapat dengan keluarga selain pernah menjadi bridesmaid untuk majlisnya.


Licik Siap Dah Jadi Bridesmaids, Gadis Terkejut 'BFF' Sendiri Kebas Duit Mak 2

Sumber: TikTok apaalooo

Artikel Viral Hari Ini 🔥

🔥[VIDEO] Isteri Jenis Pegang Gaji, Suami Merayu Manja Minta Duit Sebelum Keluar
🔥Suami Remove Makeup Isteri Lepas Wedding, Berdekah Warna Kulit Sebenar Kantoi
🔥Dugaan Raya PKP, Bapa Terkorban Nahas Tak Sempat Tengok Hadiah Dikirim Anak

Nak info lagi? Sertai Telegram Kisah Dunia

Artikel ini disediakan oleh team Kisah Dunia. Tak dibenarkan meniru isi kandungan atau mana-mana bahagian artikel termasuklah logo sewenang-wenangnya. Laporan copyright akan dikenakan.

Sharing is caring!

Youtube

Facebook

Telegram