Cinta & Perhubungan Hiburan

“Jangan Menidakkan K4um Adam Sebagai Ketua..”- Ini Pesanan Sharnaaz Pada Nabila

Isu perg0lakan rumahtangga antara Sharnaaz Ahmad dan Noor Nabila hangat diperkatakan apabila hubungan mereka agak dingin di media sosial menerusi beberapa kapsyen dan status yang dikongsikan di laman media sosial masing-masing. Sharnaaz baru-baru ini pula telah memberikan ucapan panjang melalui IG story miliknya sempena dengan Hari Wanita Sedunia pada 8 Mac lalu.

BACA: Makin Bosan Dengan Status Sedih Sharnaaz, Ramai Syak Gimik Terbit Buku Puisi

Nota buat wanita sempena hari wanita 

Jangan sesekali menidakkan k4um Adam sebagai ketuamu 

Jika k4um Hawa cuba menindas dan menidakkan k4um Adam…

Sesungguhnya anda tahu apa akan terjadi kelak 

Nota itu dipercayai ditulis oleh Sharnaaz selepas isterinya memuatnaik satu entri di Instagram sempena hari istimewa itu juga di laman IG miliknya, yang seolah-olah ditujukan padanya.

Wanita, anda bukan pusat pemulihan untuk lelaki yang teruk. Bukan tugas anda untuk membetulkannya, mengubah sikapnya, menjaganya, atau membesarkannya. Anda berhak mendapatkan seorang p4sangan, bukan pr0jek.

Kata-kata itu dipetik dari seorang pelakon Amerika, Julia Roberts yang bermaksud wanita bukan individu yang bertanggungjawab memperbetulkan sikap teruk seseorang lelaki.

Terdahulu, Sharnaaz juga ada memuatnaik status di IG story yang berbunyi seperti ini..

C*laka jasad tak mungkin aku berpaling

Nampaknya kedua-dua mereka saling berbalas status di media sosial dan bermain dengan maksud tersirat yang seolah-olah menggambarkan isi hati mereka. KemeIut rumahtangga mereka masih menjadi persoalan ramai memandangkan kedua-dua selebriti ini tidak mengeluarkan apa-apa kenyataan yang menjadi punca situasi tersebut.

Namun, ramai membuat spekul4si ia berpunca kerana sikap Sharnaaz yang pan4s bar4n dan juga faktor tempat tinggal mereka yang bersekedudukan dengan adik-beradik Noor Nabila, dan perkara itu tidak disenangi Sharnaaz.

Yang datang setiap hari tu siapa ye?

Dia duduk satu rumah dengan Lofa.. adik beradik bini dia bermah4raj4lela 

Sumber: IG sharnaazahmad, makcik_puaka, noornabila

[instagram-feed]