Hiburan

“Ini Pengorbanan Terbesar Dalam Hidup Saya Untuk Fizo Dan Keluarganya” – Mawar

Disaat ramai yang menyangka kegoyahan rumah tangga Fizo Omar dan Mawar Karim sudah kembali utuh, hari ini kita telah dikejutkan dengan berita perpisahan mereka. Fizo telah menjatuhkan talak satu dan hak penjagaan anak mereka iaitu Wan Maryam telah diserahkan kepada Mawar. Berita ini sudah pasti membuat ramai sedih memandangkan rumah tangga mereka dilihat baik-baik sahaja sebelum ini. Menerusi temu bual bersama pihak mStar, mereka ada mengulas lanjut tentang perpisahan tersebut.

Baca : Perkahwinan 6 Tahun Musnah, Fizo Omar Sah Jatuhkan Talak 1 Pada Mawar!

Saya percaya ini adalah takdir Allah

Bagi Fizo Omar sendiri, dia menelan suratan ini dengan hati terbuka dan perpisahan ini bukanlah satu pengakhiran, tetapi perjalanan baru buatnya. Walaupun sudah berpisah, Fizo mengakui masih lagi sayang kepada Mawar sebagai ibu kepada Wan Maryam. Keputusan ini berlaku secara damai dengan persetujuan 2 pihak dan tiada perbalahan yang tercetus.

Bukan saya tak cuba selamatkan…Dah cuba tapi…

Dalam pada itu, aktor ini mengakui dia banyak terhutang budi dengan Mawar dan sangat berterima kasih kerana menjadi isteri yang terbaik selama 6 tahun mendirikan perkahwinan. Berpindah kepada kenyataan Mawar pula, dia menyifatkan keputusan berpisah ini adalah pengorbanan terbesar yang pernah dibuat dalam hidupnya demi kebahagiaan Fizo sekeluarga.

Saya dan Fizo akan berkawan baik demi Maryam

Menjelaskan bahawa dia sudah mencuba yang terbaik, perpisahan ini tidak ada kaitannya dengan ego, harta mahupun orang ketiga. Walau bagaimanapun, dia tidak akan memutuskan hubungan Maryam dengan bapanya itu. Mendirikan rumah tangga sejak 2013 dan dikurniakan anak pertama pada 2017, siapa menyangka akhirnya rumah tangga mereka berakhir dengan cara yang sebegini.

Berikut video sepanjang perkahwinan mereka.

6 Tahun Bertahan, Akhirnya Terlerai Ikatan Fizo dan Mawar

"Saya korbankan kasih saya demi kebahagiaan fizo& keluarga"- Mawar#kisahdunia #esletop #mrredqueen #alleyhan

Posted by Kisah Dunia on Thursday, July 11, 2019

Sumber : Youtube mStar