Cinta & Perhubungan Hiburan

“Ingatkan Ayah”- Peminat Naik Angin Ada Individu Perlekeh Tunang Intan Najuwa

“Ingatkan Ayah”- Peminat Naik Angin Ada Individu Perlekeh Tunang Intan Najuwa

Sharing is caring!

Menerusi Instagram Intan Najuwa, dia telah berkongsi beberapa gambar bersempena majlis pertunangannya dengan seorang jejaka bernama Razrul Anwar Rusli yang diadakan pada Ahad lalu. Walaupun memiliki jarak usia 16 tahun, ia bukanlah satu penghalang bagi pelakon muda ini bertunang dengan jejaka pilihan hatinya yang berusia 38 tahun itu. Melalui ruangan komen, ramai mengucapkan tahniah di atas pertunangan tersebut dan mendoakan supaya cinta mereka berkekalan hingga ke jinjang pelamin pula.

BACA: “Macam Lidi Pun Boyfriend Sayang” – Gara-Gara Kapsyen, Intan Najuwa Disindir

“Ingatkan Ayah”- Peminat Naik Angin Ada Individu Perlekeh Tunang Intan Najuwa

Sebalik ucapan tahniah, terdapat juga sebilangan individu yang terus melemparkan komen berbaur kecaman dan kritikan terhadapnya. Mereka begitu pelik kerana Intan memilih seorang lelaki yang mempunyai jarak usia begitu jauh. Hal itu membuatkan ramai menyifatkan pelakon Tuan Danial itu sebagai seorang mata duitan.


“Ingatkan Ayah”- Peminat Naik Angin Ada Individu Perlekeh Tunang Intan Najuwa

Kesian Intan kena hadap perangai takde adab

Perkara itu telah mengundang rasa tidak puas hati seorang individu bernama Alin Zahar lalu dia berkongsikan hal tersebut di Twitter. Dia begitu kesal dengan sikap negatif pengguna media sosial yang suka melemparkan kecaman mereka terhadap seseorang sesuka hati.

“Ingatkan Ayah”- Peminat Naik Angin Ada Individu Perlekeh Tunang Intan Najuwa

Dengan ayah ke tu? Kenapa tua sangat

Ramai melihat tunang Intan sebagai seorang yang berumur malah sekali pandang seperti bapanya. Disebabkan itu, ada yang menuduh Intan Najuwa hanya menginginkan lelaki itu kerana wang ringgit.


“Ingatkan Ayah”- Peminat Naik Angin Ada Individu Perlekeh Tunang Intan Najuwa

Kalau tua gini mesti mesin ATM

“Ingatkan Ayah”- Peminat Naik Angin Ada Individu Perlekeh Tunang Intan Najuwa

Semua sebab harta je ni

“Ingatkan Ayah”- Peminat Naik Angin Ada Individu Perlekeh Tunang Intan Najuwa

Kurang ajar tau korang ni. Biadap

“Ingatkan Ayah”- Peminat Naik Angin Ada Individu Perlekeh Tunang Intan Najuwa

“Ingatkan Ayah”- Peminat Naik Angin Ada Individu Perlekeh Tunang Intan Najuwa

Kutuk dalam hati je dah. Tak payah komen

Bukan sahaja Alin, malah netizen lain nampaknya turut sama sependapat dengannya. Pada mereka, adalah sesuatu yang tidak wajar bila netizen melemparkan komen tersebut secara terang-terangan kepada tuan badan. Sebaliknya adalah lebih elok jika disimpan sahaja dalam hati.

“Ingatkan Ayah”- Peminat Naik Angin Ada Individu Perlekeh Tunang Intan Najuwa

Orang sekarang sangat jahat.. mulut puaka

“Ingatkan Ayah”- Peminat Naik Angin Ada Individu Perlekeh Tunang Intan Najuwa

Sumber: Twitter AlinZahar, IG intannajuwa


Nak cerita lagi? Sertai Telegram Kisah Dunia di https://t.me/kisahdunia

Sharing is caring!

Facebook

Telegram