Hiburan

“Hubungan Kami Akan Berakhir Dengan Baik..” – Hana Azraa & Abu Bakal Berpisah?

Semalam, isteri kepada Abu Sufyan iaitu Hana Azraa memberi gambaran dia kini sedang hamil menerusi Instastory miliknya. Namun, Hana belum bersedia untuk berkongsi berita gembira itu kepada umum. Terbaru, rumah tangga mereka pula dikatakan sedang dilanda badai. Perkara tersebut didedahkan sendiri oleh Hana menerusi sebuah portal hiburan bagi membuat penjelasan baru-baru ini.

BACA : “Lelaki Yang Baik Takkan Kahwin Janda” – Post Acah ‘Alim’ Abu Sufyan Dikecam

Kredit foto: Ku Lihat Langit Biru

Jelas Hana atau nama sebenarnya, Nurhannah Azra Mohd Zakir, dia dan suaminya itu sudah membawa haluan masing-masing dan tidak lagi tinggal di bawah satu bumbung. Dia juga tidak mahu dikaitkan lagi dengan pendakwah bebas ini di media kerana hanya berasa cukup bersama anak-anak dan juga kerjayanya sebagai usahawan.

Saya dan Abu sekarang dalam proses untuk berpisah. Kami sudah tak tinggal sebumbung kerana dia berada di Kuala Lumpur dan saya di kedah.

Saya doakan kebahagiaan Abu & Ain

Malahan, mereka berdua sudah tidak lagi mengikuti di laman Instagram masing-masing sejak sebulan yang lalu. Tambahnya lagi, dia mahu tampil menjelaskan akan situasi rumah tangganya secara terbuka kerana tidak mahu netizen salah faham dan herharap agar hubungan mereka berakhir dengan baik.

Dalam pada itu, Abu enggan mengulas lanjut mengenai status rumah tangganya bersama Hana kepada media dan menegaskan bahawa mereka masih lagi suami isteri.

Sumber : mStar