Viral Inspirasi

Dipuji Kening Lawa Rupanya Sulam, Gadis Siam Bagi Pesanan Manis-“Tak Elok Ikut”

Dipuji Kening Lawa Rupanya Sulam, Gadis Siam Bagi Pesanan Manis-"Tak Elok Ikut" 1
Jawatan Kosong Penulis

Sharing is caring!

Perempuan dan juga kecantikan sememangnya tidak dapat dipisahkan. Bahkan, mereka rela berhabis duit ratusan ringgit untuk kekal jelita dengan mengikut trend terkini. Namun menyedihkan apabila ada juga sesetengah daripada mereka sanggup menolak tepi hukum hakam agama.


BACA: Terkena Ain Mata Orang, Budak Cabut Kening Sendiri Tanpa Sedar Waktu Tidur

Ramai betul puji kening Shaniena cantik…Macam mana dapat terbentuk kemas je

Menerusi sebuah video dimuat naik, seorang pengguna TikTok bernama Shaniena Natasya telah menerima pujian kerana memiliki kening yang terletak cantik. Bukan itu sahaja, ramai juga bertanyakan rahsia untuk mendapatkan bentuk yang kemas sepertinya.

Dipuji Kening Lawa Rupanya Sulam, Gadis Siam Bagi Pesanan Manis-"Tak Elok Ikut" 2

Hampa yang Islam tu tak payah lah pakai, nak ikut…Sebab yang ni tak sah solat, haram

Sambil tersenyum manis, Shaniena menjelaskan ia adalah hasil teknik sulam kening yang dilakukan. Walau bagaimanapun, gadis Siam tersebut dilihat bertegas selain turut memberi nasihat bagi sesiapa yang beragama Islam untuk tidak melakukannya. Hal ini kerana, prosedur rawatan kecantikan tersebut dilakukan tak ubah seperti mencacah tatu yang terang-terang haram.


@shanienanatasyaaaa

Reply to @jagungbutter

♬ original sound – ShanienaNatasyaaaa – ShanienaNatasyaaaa

Sentiasa remind orang Islam pasal halal haram…Tapi ada jugak yang nak melawa tak  bertempat

Menjengah ke ruangan komen, rata-rata netizen terhibur mendengar celoteh Shaniena. Dalam pada itu, ramai juga memuji tindakan gadis berkenaan yang dilihat menghormati agama Islam. Malah sehingga ke akhir rakaman, dia masih lagi mengulang supaya tidak mengikut tindakannya kerana haram.


Dipuji Kening Lawa Rupanya Sulam, Gadis Siam Bagi Pesanan Manis-"Tak Elok Ikut" 3

Dipuji Kening Lawa Rupanya Sulam, Gadis Siam Bagi Pesanan Manis-"Tak Elok Ikut" 4

Dipuji Kening Lawa Rupanya Sulam, Gadis Siam Bagi Pesanan Manis-"Tak Elok Ikut" 5

Sumber: TikTok Shaniena Natasya

Artikel Viral Hari Ini 🔥

🔥Terima Mesej ‘Jijik’ Pendakwah Terkenal, Wanita Kesal Suami Sendiri Tak Percaya
🔥Dapat Tahu Kena Bersalin Czer, Isteri Menangis Ketakutan Asyik Pegang Perut
🔥Pernah Viral Kantoi Panggil Sayang, Zizi Kirana Sah Nikah Yusuf Bahrin Pagi IniKisah Dunia Telegram

Artikel ini disediakan oleh team Kisah Dunia. Tak dibenarkan meniru isi kandungan atau mana-mana bahagian artikel termasuklah logo sewenang-wenangnya. Laporan copyright akan dikenakan.

Main Game Takde Masa Depan? Atlet Kebangsaan E-Sport FIFA ini Raih 8A SPM!🔥

Sharing is caring!

Youtube

Facebook