Cinta & Perhubungan Hiburan

Dikecam Kerap Kongsi Foto Bahagia Di IG, Mawar Rashid Bagi Warning!

Sejak mendirikan rumah tangga pada tanggal 9 November 2017, aktres kacukan Melayu-Siam Mawar Rashid dilihat semakin bahagia. Kehidupannya diserikan lagi dengan kehadiran suami yang penyayang dan 3 orang cahaya mata. Bagi yang mengikuti perkembangannya di media sosial, pasti sedar bahawa Mawar kerap memuat naik foto bersama keluarga kecilnya itu untuk dikongsikan kepada para pengikut setia.

BACA : Baru Pantang 3 Minggu Tapi Body Dah Slim, Mawar Rashid Buat Ramai Terkejut!

Meskipun begitu, Mawar tidak lari daripada komen negatif para netizen apabila ada yang mengatakan dia terlalu menunjukkan kebahagiaannya di media sosial.

Namun, menerusi temu bual bersama satu portal hiburan, Mawar memberitahu bahawa laman Instagram miliknya itu merupakan tempat dia berkongsi setiap detik bahagia dan menyeronokkan bersama ahli keluarganya.

Menurutnya, dia enggan melayani komen-komen negatif netizen yang kurang senang melihat kemesraannya bersama suaminya, Raf Yaakob di laman tersebut.

Kalau diikutkan sebenarnya, apa-apa yang kita buat pun mesti ada saja netizen yang akan beri respon sama ada negatif atau positif.

Tapi yang negatif itulah saya tak mahu layan. Apa yang saya kongsikan itu adalah diri saya dan menggunakan Instagram saya sendiri. Apa yang membuatkan saya bahagia dan gembira, saya akan kongsikan di IG sebab itu adalah diari saya.

Walaupun sering mendapat komen segeIintir netizen yang mula bosan melihat kemesraannya dengan suami, Mawar tetap menghargainya. Mawar turut menasihati netizen yang kurang senang dengannya supaya berhenti melihat perkongsiannya di media sosial dan berubah menjadi lebih baik.

Kepada sesiapa yang komen positif tu, saya hargai sangat-sangat. Tapi bagi yang negatif dan meluat, adalah lebih baik jangan tengok. Kalau boleh lebih baik diam daripada berkata apa-apa yang tidak elok dan mengguris hati orang lain. Teruskanlah hidup dan berubah ke arah kebaikan.

Sumber : Mstar

[instagram-feed]