Cinta & Perhubungan Viral

Dah 15 Tahun Kahwin Tak Pernah Nangis, Akhirnya Air Mata Suami Tumpah Sebab…

Bagi seorang pencinta haiwan, impak kehilangan haiwan kesayangan sama seperti kehilangan insan yang tersayang dalam hidup. Sesetengah orang ada yang menganggap tidak guna mahu menangisi pemergian seekor haiwan tetapi hanya pencinta haiwan sejati saja faham bagaimana perasaannya kehilangan peneman setia dan sahabat baik mereka. Begitulah perkongsian di laman Facebook Katsumi Cat.

BACA : Terlalu Minat Si Bulus, Pencinta Kucing Ini Sanggup Usaha Bina Meow Island!

Insiden ini berlaku pada bulan Februari lalu memaparkan seorang lelaki yang digelar ‘Ayah’ menangisi pemergian seekor kucing peliharaannya yang bernama Aladdin menerusi satu video sehingga meruntun jiwa ramai.

15 tahun ibu kahwin tak pernah tengok ayah nangis..tapi kerana seekor kucing teresak2 menangis..

Kalau takde iman boleh gila jadinya…mujur hati ni kuat..

‘Ibu’ merupakan isteri kepada lelaki dalam video ini mengatakan bahawa selama 15 tahun mereka berkahwin tidak pernah sekalipun dia melihat ‘Ayah’ menitiskan air mata namun kehilangan Aladdin membuatkan lelaki itu boleh menangis teresak-esak.

Tak mahu makan & cakap, termenung je

Reaksi ‘priceless’ lelaki ini menangis sambil membelai kucingnya itu turut mendapat perhatian para netizen apabila rata-ratanya berasa sebak melihat kesedihannya.

Sedihnya..saya pun sayang sangat2 kat kucing

Bertenang la wahai hamba Allah, kucingmu ini menanti di  syurga

Faham perasaan tuan..anak lelaki saya pun macam tu

Sumber : FB katsumicat

[instagram-feed]