Hiburan Sukan Viral

Beza Orang Muda Dan Atuk-Atuk Tengok Bola, Sampai Macam Tu Sekali!

Aksi perlawanan separuh akhir Piala AFF Suzuki 2018 antara pasukan Harimau Malaya dan Thailand di Stadium Rajamangala pada malam tadi masih menjadi perbualan hangat di media sosial hari ini. Pelbagai video memaparkan gelagat penonton di Malaysia yang melihat perlawanan tersebut melalui kaca televisyen telah banyak dikongsikan di media sosial sejak malam tadi.

BACA: Detik Harimau Malaya ke Final, Netizen Meluahkan Rasa Syukur dan Gembira

Antara yang mencuri tumpuan adalah gelagat sekumpulan lelaki tua dan juga warga emas yang begitu terhibur sewaktu menonton babak penalti di penghujung perlawanan semalam. Melihatkan daripada cara pemakaian, dapat disimpulkan mereka baru pulang berjemaah dari surau dan mempunyai ikatan silaturrahim yang kuat dalam komuniti penduduk di situ.

Menyaksikan penalti tersebut gagal disempurnakan oleh pemain tonggak pasukan Thailand, sorakan daripada mereka begitu menggamatkan sehingga salah seorang daripada mereka terus menjunjung kerusi yang terdapat di situ.

Bagi mereka yang menyaksikan perlawanan tersebut malam tadi, itulah antara saat-saat paling cemas dan mendebarkan yang bukan saja dirasai oleh para pemain malah juga penonton.

Video itu membuatkan ramai terhibur dan menggelarkan mereka sebagai otai berbisa.

Aku pun teruja tengok pakcik ni 

Kalau sepakan penalti tu masuk, terbang kerusi 

Nasib baik pakcik tu tak hempuh atas kepala kawan

Atok otai masih berbisa 

Sumber: Facebook Video Viral Malaysia

like
love
1
haha
wow
sad
1
angry

Nak Tahu Citer Viral Hari ini di FB Messenger?