Cinta & Perhubungan Viral

“Bercinta Selepas Kahwin… Aku Silap” – 2 Tahun Memendam, Akhirnya Terbongkar Di Kapsyen FB

Pasti semua menginginkan kebahagiaan selepas berkahwin. Pada dasarnya, perkahwinan dibina adalah untuk menyatukan dua jiwa, melahirkan zuriat dan paling penting untuk mengecapi kebahagiaan bersama. Sebab itulah ramai pasangan di luar sana yang berkahwin atas dasar suka sama suka kerana telah mengenali hati budi masing-masing. Walaupun dalam agama sendiri lebih menggalakkan percintaan lepas kahwin, namun tidak semua kisah percintaan seperti ini mampu berakhir dengan indah.

BACA: “I Miss You..” – Komen Pendek Di Foto Ismail Izani Buat Netizen Bengang Dengan Sharifah Rose?

Sebuah perkongsian di Facebook oleh seorang wanita yang menjadi mangsa pukul suami telah membuatkan ramai berfikir dua kali untuk berkahwin dengan seseorang yang baru dikenali. Wanita ini telah menjadi mangsa perbuatan kasar suaminya sejak dua tahun perkahwinan mereka.

Malah, dia juga sering berdepan dengan perangai keluarga suaminya yang gemar menyindir dan masuk campur dalam hal rumah tangganya. Dia yang sering makan hati sejak dari awal berkahwin sehingga kini akhirnya meluahkan segala yang dirasainya di kapsyen Facebook setelah membuat laporan polis di atas tindakan suami yang memukulnya baru-baru ini.

Ikuti kisah penuh di bawah..

Masa tu aku terlampau frust.. tak pikir panjang

Cakap aku curang. Isteri mana tak naik angin

Amik kereta tanpa guna satu sen pun duit suami 

 Ko sanggup ambil pisau nak sembelih Aisy

Menyesal sebab bagi peluang kedua

Lagi sekali kau pukul aku… patah hidung

Walau apa jadi… tetap ngan pendirian aku

Sumber: Nurul T-yah Lavender

like
love
haha
1
wow
1
sad
angry

Nak Tahu Citer Viral Hari ini di FB Messenger?