Hiburan Semasa

“Barai Sangat Ni” – Muka Sembab Teruk, Netizen Speku Fathia Hisap ‘Barang’?

Masih panas kontroversi ekoran tersebarnya video Fathia Latiff beraksi seolah tomboy tanpa hijabnya di sebuah restoran, pelakon drama Ariana Rose itu masih dihujani dengan hentaman dan kritikan daripada warga netizen. Sehingga kini, masih tiada penjelasan diberikan daripada pihak Fathia latiff sendiri dan sehingga kini pelakon tersebut masih kekal mendiamkan diri. Belum pun reda isu tersebut, sudah timbul isu baru apabila Fathia memuat naik foto terbarunya semalam.

BACA: Tersebar Video Seperti Tomboy, Fatiya Latiff Buat Hal Lagi?

Semalam, Fathia ada memuat naik foto terbarunya di laman sosial Instagram. Foto tersebut yang memperlihat Fathia berada di sebuah restoran heboh diperkatakan netizen kerana muka Fathia yang kelihatan sembab dan lebam bawah mata yang begitu ketara.

View this post on Instagram

killin' some time

A post shared by Nur Fathia binti Abdul Latiff (@fatiyalatiff) on

Netizen mula membandingkan muka Fathia yang dahulu dan sekarang dan mengatakan mukanya telah jauh berbeza dan hilang serinya. Ada juga yang mempertahan pelakon tersebut dengan mengandaikan mungkin itu gambar Fathia tanpa memakai sebarang makeup, namun perbezaan wajahnya yang dahulu dan sekarang masih jelas kelihatan.

Namun majoriti daripada komen netizen yang diterima adalah spekulasi bahawa Fathia Latiff mungkin ada mengambil ‘barang’ terlarang. Apa pun, mereka masih mendoakan kesihatan Fathia dan berharap pelakon tersebut akan pulih seperti sedia kala dan mendekatkan dirinya kepada Allah.

Macam dah ambik d*dah dah aku tengok

Tut ke? Barang jadi ni

Macam ada sesuatu yang tak kena

Bukan haritu dah buang dark circle ke….pehal muka cam kena tumbuk lagi

Pernah je tengok muke u tak makeup…ni lain sangat ni

Kau barai sangat ni

Terkesan dengan komen-komen negatif yang dilemparkan oleh netizen keatasnya, Fathia ada membalas salah satu komen bertindak mempertahan dirinya.

Abis tu nak macam mana? Payah la nak jaga hati netizon ni haih

Sumber: IG fatiyalatiff

like
love
haha
1
wow
sad
angry

- Kerja Kosong | Latihan Industri | Praktikal. Klik untuk Info lanjut.

Tunggu sekejap yer..

0