Hiburan

Tersebar Video Seperti Tomboy, Fatiya Latiff Buat Hal Lagi?

Nama Fatiya Latiff bukanlah nama asing dalam dunia hiburan tanah air kerana bakat lakonannya yang luar biasa. Terdahulu, Fatiya pernah terpalit dengan kontroversi apabila sebuah video dia sedang menari s*ksi dalam aplikasi Bigo Live yang dirakam oleh rakanya sendiri, Natasha Elyzza tersebar di media sosial. Ekoran daripada insiden itu, namanya sedikit sebanyak telah tercalar.

BACA : Lama Menyepi, Kini Kembali Beraksi Watak Cikgu Tapi Baju Pulak Dipersoal?

Terbaru, telah tersebar sebuah video di Instagram memaparkan gadis mirip Fatiya sedang menyanyi di sebuah kafe hipster di Shah Alam yang berlangsung malam tadi. Namun, apa yang mengejutkan adalah penampilannya yang tidak berhijab malah berambut pendek.

Video yang tersebar di Instagram

Dalam video tersebut, Fatiya hanya memakai hoodie bewarna hitam dengan penampilan berambut pendek seperti Tomboy sedang menyanyi duet dengan salah seorang ahli Bimasakti band.

Setelah diselidiki video tersebar itu melalui beberapa sumber, memang jelas kelihatan gadis berambut pendek tersebut adalah pelakon yang popular menerusi drama Ariana Rose.

Fatiya cuba untuk menutup rambutnya

Rata-rata netizen yang melihat video tersebut turut tidak mempercayai dengan apa yang mereka lihat kerana beranggapan Fatiya seorang gadis yang berhijab.

Dia pun iman tak tentu jugak ke seperti Ernisha hahaha

OMG..dah jadi tom ke?

Apa dah jadi dia ni..sayang betul la..

Geng2 Ernisha la ni tudung on off..kesian dengan dia ni

Memang betul la dia..kat IG dia pun ada..

Macam b*doh je siap cover2 rambut dengan hoodie

Sumber : Instagram makcik_puaka

[instagram-feed]