Hiburan Semasa

Bakal Suami ‘Hilang’ Sebelum Majlis, Ini Pendedahan Sebenar Zulin Aziz!

Pengumuman Zulin Aziz tentang pembatalan majlis perkahwinannya pada bulan lepas membuatkan satu Malaysia menjadi kecoh dan tertanya-tanya akan punca kepada keadaan itu. Melalui kapsyen panjang yang ditulisnya sebelum ini, Zulin cuma memberitahu bahawa jodoh mereka tidak panjang dan tidak mengulas langsung tentang sebabnya.

BACA: Petronas Berjanji CSR Akan Diberi Tanggungjawab Utama Di Sarawak

Baru-baru ini, penyanyi tersebut telah menyelar sikap sesetengah netizen yang meganggap apa yang menimpa hidupnya hanyalah gimik semata-mata untuk menghasilkan lagu Dan Ketika Itu hasil ciptaannya.

Sponsored
Anda sedang mencari kerja?Ada berita baik untuk anda!!!

Merasakan tuduhan tersebut adalah tidak benar, Zulin akhirnya menjelaskan perkara sebenar di sebalik penghasilan lagu tersebut melalui IG Story miliknya.

Belum start shoot dah bagitau.. tetap juga kata gimik

Headline pun mengundang

Aku ni dahlah teraniaya, korang naya lagi

Zulin memberitahu bahawa lagu tersebut pada awalnya diciptakan buat lelaki yang bakal menjadi suaminya. Namun, perancangan tersebut gagal apabila kekasihnya tidak dapat dihubungi tanpa sebab.

Dalam pada ingin menjelaskan tentang jalan cerita yang berlaku sepanjang penghasilan lagu itu, Zulin Aziz turut mendedahkan kronologi sebenar yang berlaku semasa lelaki tersebut hilang sehingga membuatkan majlis yang sudah dirancang terpaksa dibatalkan.

Dalam proses lagu tu.. kami bahagia je

Kami ada masalah komunikasi.. bergaduh kecil

Aku rasa dia ada masalah kot.. seminggu jugak tggu

Lirik macam tu sbb.. lepas tahajjud.. ajak kawen

Hubungan tu tergantung.. lelaki tu tak dpt dihubungi

Lirik lagu yang sudah ditukar

Tak kuat nak bagitahu dorang mamat tu hilang

Aku diet.. sampai nak pengsan tak makan

Dia hilang.. teruskan kuruskan badan.. lagu pun siap

Biarlah jadi kenangan.. pernah kene game

Org ingat aku buat gimik

Haritu aku sgt2 down.. tak tau nak ckp mcm mana

Aku nangis dlm bilik sorang2.. buat2 happy

Terhasillah MV.. biar kat Youtube jadi kenangan

Oleh kerana lagu tersebut sudah siap pada saat lelaki itu hilang, Zulin akhirnya membuat keputusan untuk menukar lirik lagu itu dan meneruskan proses penghasilannya setelah dinasihat rakan-rakan. Dia memutuskan untuk meletakkan muzik video Dan Ketika Itu ke dalam Youtube untuk dijadikan sebagai kenangan.

Sumber: Twitter asniranasrah

3
like
2
love
5
haha
1
wow
22
sad
1
angry

Nak Tahu Citer Viral Hari ini di FB Messenger?