Cinta & Perhubungan Hiburan

“Awak Sangat Helok..” – Komen Mimi Lana Pada Foto Syafiq Kyle Buat Ramai Panas!

Baru-baru ini, aktor paling digiIai ramai iaitu Syafiq Kyle telah mengaku bahawa dia kini mempunyai hubungan istimewa dengan aktres yang semakin meniti populariti, Mimi Lana. Pengakuan itu dibuat menerusi satu temu bual bersama akhbar. Namun begitu, Syafiq memberitahu dia enggan menghebahkannya kerana tidak mahu kisah cinta mereka membayangi kerjaya seni masing-masing.

BACA : “Dia Teman Istimewa Saya..” – Syafiq Kyle Sah Cinta Hati Mimi Lana!

Terbaru, Syafiq telah memuat naik satu foto di Instagram yang memaparkan dirinya untuk dikongsikan bersama para pengikut di entri tersebut.

Namun, apa yang lebih mencuri tumpuan ramai di foto tersebut adalah komen daripada Mimi terhadap buah hatinya itu dan Syafiq dilihat membalas kembali.

Awak sangat elok…

Rupa-rupanya, komen Mimi itu telah mendatangkan rasa kurang senang ramai ditambah pula emoji yang dibalas oleh Syafiq itu membuatkan ramai gadis panas hati lalu membanjiri entri berkenaan.

Mimi Lana teruskanlah & hancurkan hati saya lagi

Makin show off eh dorang. Unfollow ni si Syafiq

Kau tengok macam mana aku tak panas! Malas ah

Mana boleh balas emoji macam tu..

Jom ramai2 unfollow Capik supaya tak s4kit hati dah lepasni

Sumber : IG Syafiq Kyle

like
love
haha
wow
sad
1
angry