Semasa

“Apa Saya Lalui Sekarang Terlalu Peribadi” – Suffian Suhaimi Mohon Doa Peminat

Meskipun dilanda bermacam kontroversi sepanjang tahun lalu, rezeki nampaknya masih berpihak pada penyanyi terkenal, Sufian Suhaimi. Mana taknya, setelah berjaya menamatkan peringkat Ijazah Sarjana dalam bidang Komunikasi Massa di Universiti Teknologi MARA dan mendapat beberapa tawaran untuk melanjutkan pelajaran ke peringkat PhD, lagu hitnya yang berjudul ‘Di Matamu’ pula telah layak masuk berentap di Anugerah Juara Lagu yang ke-33 pada awal Februari ini.

BACA: Respon Sufian Pada Video Gadis Menyanyi Jadi Perhatian, Ramai Salah Pandang!

Sufian Suhaimi kini dikhabarkan mengalami masalah kesihatan sehingga menyebabkan badannya kelihatan semakin susut. Melalui suatu temubual, Sufian mengesahkan khabar itu walaupun tidak mendedahkan peny4kitnya secara terperinci.

Melalui temubual yang sama, Sufian turut menyangkal peny4kit yang dihadapinya itu mempunyai kaitan dengan kisah cintanya. Dia juga berharap agar masyarkat berhenti untuk mengaitkan dirinya bersama bekas tunangnya itu lagi kerana mereka sudah pun meneruskan kehidupan masing-masing.

Selain itu, Sufian juga banyak meluahkan perasaan menerusi beberapa status di laman Twitter miliknya.

Kadang-kadang ada benda yang lebih baik dipendam jikalau ianya menjadi penyebab hati s4kit.

Berita tentang kesihatan itu juga mendapat perhatian netizen dan ratanya memberikan kata semangat buat Sufian dan medoakan kejayaannya.

Kuatkan semangat…saya doakan kejayaan kamu di AJL33

Semoga dipermudahkan dan diberikan kesihatan wahai Pian

Semoga Pian cepat sembuh…pergi gym biar badan sado sikit

Sumber: bharianfacebook

like
love
haha
wow
sad
angry