Hiburan

“Aku Bukan Student Favourite…” – Jumpa Cikgu Lama, Azhan Rani Buka Cerita

Sejak membawa watak antagonis sebagai Ustaz Hamadi dalam drama Nur 2, nama pelakon hebat Azhan Rani sering menjadi sebut4n ramai di segenap media sosial. Kerana bakat luar biasa Azhan inilah membuatkan dia disanjung dan disenangi ramai orang. Pernah menjadi seorang pelajar di sebuah sekolah, Azhan tidak lokek berkongsi kisah seorang guru yang pernah mengajarnya.

BACA : “Scene Sepak Tak Mencabar Tapi..” – PukuI Ibu Hajah, Azhan Rani Buka Mulut

Pertemuan itu berlaku sewaktu dia sedang menjalani penggambaran sebuah drama yang berlokasi di Sekolah Kebangsaan Kuala Kubu Baharu Satu di mana merupakan sekolah lamanya.

Saja datang nak jenguk sekolah lama..jumpa cikgu muzik

Rupanya dia memang tunggu aku..aku bukanlah student favourite dia

Katanya aku jadi kebanggaan..hakikatnya ilmu aku masih tak lengkap

Ternyata perkongsian Azhan di Instagram ini telah mencuri perhatian ramai apabila rata-rata netizen turut berasa sebak dan meninggaIkan komen mereka di entri tesebut.

kenapa tetiba aku rasa macam mata masuk habuk…

Kenapa aku tengok gambar pun dah sedih nak nangis ni

Allahu hilang sekejap imej ustaz Hamadi 

Allahu tersentuh hati menitis air mata saya baca 

Sumber : IG Azhan Rani