Hiburan

“Ahli Neraka Ke?”– Minat BLACKPINK Sampai Tiru Imej, Puteri Aishah Dikritik

Sejak menyertai rancangan realiti Dewi Remaja 2014/2015, nama Puteri Aishah semakin dikenali ramai. Kini, wajahnya sering menghiasi kaca televisyen membintangi beberapa drama TV termasuklah Akulah Balqis dan Raisha. Bagi yang mengikuti perkembangannya, dia kini berada di luar negara atas urusan kerja. Dalam pada itu, dia tidak ketinggalan berkongsi aktivitinya di media sosial sepanjang berada di sana.

BACA : Perasan Rap Persis Lisa BLACKPINK, Zizi Kirana Diperlekeh ‘The Bawangrian’

Baru-baru ini, Puteri ada memuat naik beberapa fotonya memakai t-shirt dan berseluar pendek di Instagram serta mengakui bahawa dia merupakan peminat kumpulan penyanyi terkenal Korea iaitu BLACKPINK.

Ternyata penampilan Puteri Aishah ini telah mendatangkan rasa kurang senang ramai apabila rata-rata mereka mengkritik serta menegurnya di ruangan entri Facebook.

Kenapa artis Melayu ni bod*h2 belaka? Acah2 hot & s*ksi

Berangan. Kalau dah muka belacan tu tak payah acah kimchi sangat

Sedihnya tengok orang yang lahir dalam IsIam pakai macam ni

Ahli neraka ke? Buat benda2 bod*h nak tarik perhatian netizen ni

Nama tak seindah keperibadian..nama isteri Nabi..perangai hawau je

Sumber : IG Puteri Aishah Official FB ROTIKAYA