Inspirasi

“Big Boy Already” – Baru 5 Tahun, Yusuf Bijak Sesuaikan Diri Join Kelas Online

"Big Boy Already" - Baru 5 Tahun, Yusuf Bijak Sesuaikan Diri Join Kelas Online 1
Rasaflix

Sharing is caring!

Sejak tahun lepas lagi, sering kali kita mendengar banyak rintihan daripada golongan belia yang sukar belajar secara atas talian atau menghadiri online class. Selain masalah capaian internet, antara isu yang sering dibangkitkan adalah sukar menyesuaikan diri dengan ‘norma baharu’ tersebut. Namun begitu lain pula kisahnya dengan si cilik popular, Yusuf Iskandar yang baru melangkah ke alam persekolahan awal tahun ini.

BACA: [VIDEO] Tak Cukup Planet, Ramai Kagum Kebijaksanaan Yusuf Cakap Pasal Dinosaur

Hari pertama online class Yusuf Iskandar…excited dapat belajar dengan cikgu & kenal ramai kawan baru

Menerusi Instagram, Hanis Zalikha berkongsi rakaman yang memaparkan detik hari pertama anak sulungnya itu menjalani sesi online class. Walaupun berinteraksi dengan guru serta rakan-rakan di alam maya sahaja, namun Yusuf kelihatan cukup excited serta bersemangat menimba ilmu. Di samping merakam babak kanak-kanak itu membaca doa dan bersarapan, gelagat adiknya Alisa Aisyah yang seperti mahu belajar sekali turut mencuri tumpuan.

Yusuf big boy already…online class pun meriah, bayangkan kalau dapat pergi sekolah macam biasa

Rata-rata peminat yang sudah lama mengikuti perkembangan Yusuf nyata sangat teruja apabila dia kini telah mulakan persekolahan pada usia 5 tahun kini. Dalam pada itu, mereka turut memuji penampilan kemasnya serta suasana mini library yang dipaparkan dalam video berkenaan.

"Big Boy Already" - Baru 5 Tahun, Yusuf Bijak Sesuaikan Diri Join Kelas Online 2

"Big Boy Already" - Baru 5 Tahun, Yusuf Bijak Sesuaikan Diri Join Kelas Online 3


"Big Boy Already" - Baru 5 Tahun, Yusuf Bijak Sesuaikan Diri Join Kelas Online 4

Sumber: IG theyusufiskandar

Nak info lagi? Sertai Telegram Kisah Dunia

Artikel ini disediakan oleh team Kisah Dunia. Tak dibenarkan meniru isi kandungan atau mana-mana bahagian artikel termasuklah logo sewenang-wenangnya. Laporan copyright akan dikenakan.

Sharing is caring!

Youtube

Facebook

Telegram