Viral

[VIDEO] Tolong Member Rakam Joget Tik Tok, Rupanya Sendiri Dah Kena ‘Pedajal’

Lagu berjudul ‘Salah Apa Aku’ yang dinyanyikan oleh sebuah band dari Indonesia terus menjadi kegilaan rakyat Malaysia kini. Meskipun sudah diterbitkan sejak tahun 2018, lagu yang popular dengan lirik ‘entah apa yang merasukiku’ ini nampaknya bagai mempunyai jampi kerana terus menjadi kegemaran ramai lebih-lebih lagi dalam penghasilan video Tik Tok. Tidak ketinggalan, sekumpulan pelajar lelaki turut membuat sebuah video tarian dengan lagu tersebut. Namun begitu, apa yang dilakukan mereka cukup melucukan sekali.

BACA : Macam Mira Filzah..-Viral Video Sweet MK K-Clique Awek, Ramai Pula Broken

Member aku buat hal guys!

Dikongsikan sejak semalam oleh seorang pengguna Twitter bernama Hakim Haddi, video lucu berkenaan sudah meraih lebih 700,000 jumlah tontonan dan 51,000 retweet! Awalnya, mereka semua mula meminta salah seorang rakan lain untuk memegang telefon bimbit kononnya mahu membuat rakaman Tik Tok daripada skrin hadapan.

Ni guys reaksi dia!

Tanpa merungut, dia terus menuruti kemahuan rakan-rakannya yang sudah ligat menari. Namun, ada sesuatu yang tidak disedari oleh pelajar bercermin mata itu. Sebenarnya, kamera telefon tersebut sedang merakam dirinya sendiri dan riak wajahnya yang bagai tiada perasaan itu seolah-olah menambah kelucuan video viral terbabit.

Tekun dia pegang tak nak bagi gerak

Sehingga kini, rakaman lucu sekumpulan sahabat itu terus dibanjiri oleh komen-komen dari netizen yang amat terhibur. Ada juga yang berasa kasihan kerana pelajar tersebut terkena prank rakannya sendiri tetapi mereka mengerti ini hanyalah gurauan biasa dalam hidup bersahabat.

Innocent muka dia…Kira berdosa tak buat macam ni

Gurau member-member aje…Rasa macam nak join pedajal

Sumber : Twitter Akim

Jawatan kosong di Kisah Dunia. Maklumat lanjut klik DI SINI

Youtube

Facebook

Telegram