Semasa Viral

[VIDEO] Tak Puas Hati Layan Drama, Mak Cik Marah-Marah Siap ‘Tibai’ TV Sendiri

[VIDEO] Tak Puas Hati Layan Drama, Mak Cik Marah-Marah Siap 'Tibai' TV Sendiri 1
Rasaflix

Sharing is caring!

Pelbagai drama ditayangkan menerusi televisyen kadangkala membuatkan ramai geram sekali gus menguji kesabaran, terutamanya yang berkisarkan rumah tangga serta realiti hidup. Mungkin nampak kelakar, namun percaya atau tidak ada sesetengah yang gagal menahan kemarahan sehingga terbawa-bawa ke dunia luar.

BACA: 20 Tahun Ghaib Tanpa Berita, Makcik Kembali Pakai Nama Baru Sebenarnya Sudah..

Sakan ketuk-ketuk TV nasib tak pecah, tapi antena pulak jatuh

Sering berlaku kepada suri rumah tangga yang banyak menghabiskan masa menonton TV, nampaknya aksi tersebut dapat dilihat menerusi perkongsian video di akaun TikTok @umairtns. Ibunya dilihat mengetuk televisyen sambil membebel panjang di rumah mereka. Tindakan spontan itu dilakukan wanita tersebut dek kerana geram dengan salah satu watak dalam sinetron bertajuk ‘Ikatan Cinta’ yang ditontonnya. Walaupun hanya berbaring sambil mentertawakan gelagat wanita itu, si anak yang tidak bersalah pula ‘ditibai’ hanya kerana terkesan dengan sinetron berkenaan.


@umairtns

tolong lah ini tv gua hampir rusak gara² sinetron ini woiii #ikatancinta #aryasaloka #amandamanopo🤗 #fyp #fypdongggggggg #fyp

♬ original sound – umairtns – umairtns

@umairtns

part 2 nya nih gais,,,emak gua kesel nya sama elsa yg di tabokin gua:( #fyp #fyppppppppppp #aryasalokafans #glencachysaraofficial #amandamanopo

♬ original sound – umairtns – umairtns

Demi apa pun, mak aku jugak macam tu. Pengarah nak kena bertanggungjawab ni

Video yang telah meraih lebih 4 juta jumlah tontonan berkenaan berjaya mencuit hati ramai. Rata-rata turut mengakui ada di kalangan ibu bapa mereka juga berkelakuan sama. Selain itu, ada yang sempat berseloroh bertanyakan adakah televisyen yang diketuk itu masih berada dalam keadaan baik.

[VIDEO] Tak Puas Hati Layan Drama, Mak Cik Marah-Marah Siap 'Tibai' TV Sendiri 2

[VIDEO] Tak Puas Hati Layan Drama, Mak Cik Marah-Marah Siap 'Tibai' TV Sendiri 3

[VIDEO] Tak Puas Hati Layan Drama, Mak Cik Marah-Marah Siap 'Tibai' TV Sendiri 4

Sumber: TikTok Umairtns

Nak info lagi? Sertai Telegram Kisah Dunia


Artikel ini disediakan oleh team Kisah Dunia. Tak dibenarkan meniru isi kandungan atau mana-mana bahagian artikel termasuklah logo sewenang-wenangnya. Laporan copyright akan dikenakan.


Samsung Galxy note 20
Portal Cari Jodoh Muslim

Tonton Video Pilihan

Sharing is caring!

Youtube

Facebook

Telegram

Welcome to Kisah Dunia

Install
×