Cinta & Perhubungan Hiburan Santai

[VIDEO] Sengaja Buat Wawa Naik Angin, Gelagat Aeril & Hayla Buat Ramai Terhibur

Bercerita tentang p4sangan ini, pasti ramai yang sudah mengenali dengan perangai sweet dan gila-gila mereka di laman sosial. Meskipun perkara itu pernah tidak disenangi oleh segeIintir netizen, namun Aeril Zafrel dan Wawa Zainal menjelaskan bahawa itulah yang menjadi kunci kebahagiaan mereka sekeluarga. Selama 7 tahun mendirikan rumahtangga, sisi romantis mereka ini juga sebenarnya menjadi inspirasi kepada ramai orang di luar sana.

BACA: [VIDEO] Rakam Aeril Menari Senyap-Senyap, Wawa Zainal Terkejut Aeril Pakai…

Terbaru, keluarga ini sekali lagi menjadi perhatian ramai apabila Aeril sempat berkongsi gelagat sebelum rutin mereka mendirikan solat bersama-sama. Dia menyorok bersama anak keduanya, Hayla dan perkara itu menyebabkan Wawa resah, serta mula memanggil nama mereka dengan nada yang begitu ‘garau’.

Panggil orang pun macam g4ngster Wawa ni…

Selang beberapa minit kemudian, Wawa pula menerusi video di IG miliknya membalas geram kepada puteri kesayangannya itu kerana berani menyorok bersama ayahnya sebelum mendirikan solat tadi.

Pandai nyorok eh…kan dah kena gomol

Ternyata detik kemesraan keluarga itu mendapat pujian ramai peminat, dan tidak kurang juga ada yang cemburu melihat kebahagiaan mereka seperti dalam video ini.

Hayla macam tak nak bersubahat…terpaksa je muka dia

“Terlalu mama cintakan dia” … suka ayat Wawa ni

Suara Wawa macam Maya Karin dalam cerita p0ntianak tu

Allah…cute family bahagia camni

Bila tengok betapa bahagianya mereka…terfikir bila nak macam tu

Sumber: IG aeril_zafrel & w4w4_zainal