Santai Semasa

[VIDEO] Selalu Sangat Bertiktok, Pasangan Muda Ini Undang Kebencian Ramai

Pasangan pengantin yang berkahwin pada usia muda baru-baru ini menjadi viral dan telah mencuri perhatian ramai dengan video sweet mereka bertiktok. Pada mulanya, mereka menjadi tumpuan netizen dan sering mendapat pujian. Namun, kebelakangan ini mereka mula mendapat kutukan netizen kerana kerap berkongsi video tiktok bersama.

BACA: Gara-Gara Watak Leftenan, Janna Nick Dilabel Seperti Jantan!

Sebuah video yang dikongsikan pasangan ini di Instagram mereka telah mengundang kecaman netizen. Rata-rata mereka mula muak dengan pasangan tersebut yang dianggap sudah melebih-lebih dan hanya mencari perhatian sehinggakan ada juga yang melontarkan komen mendoakan perceraian mereka.

Sponsored
Anda sedang mencari kerja?Ada berita baik untuk anda!!!

Orang lain ramai yang kahwin muda takdelah macam ni

Kat mana sweet aku tak tahulah. Mula-mula pernikahan semua manis, lama-lama rasalah pahitnya tu

Tak menyesal ke kahwin awal. Elak maksiat tu yelah, tapi untuk berapa lama je

Tak masak ke? Dia dah jadi isteri orang. Cubalah post video masak ke apa

Kelakarlah kau muka dah nampak 30 tapi perangai macam budak 5 bulan

Sumber: Instagram syasyaadira

1
like
3
love
53
haha
wow
2
sad
15
angry

Nak Tahu Citer Viral Hari ini di FB Messenger?