Cinta & Perhubungan Inspirasi

[VIDEO] Sebak! 12 Anak Suprise Mak Abah Kereta Baru, Ucapan Tu Paling Deep!

Sudah menjadi tanggungjawab sebagai seorang anak perlu membalas segala jasa yang telah ditaburkan oleh ibu bapa dari kecil sehinggalah besar panjang. Peng0rbanan mereka lakukan itu tiada nilai tandingnya supaya anak-anak terus mendapatkan hanya yang terbaik. Kini sudah tibalah pula giliran si anak untuk membuat kejutan kepada kedua-dua orang tua untuk melihat senyuman mereka.

BACA : “Nampak Abah Nak Nangis” – Cara Anzalna Suprise Mak Ayah Kereta Baru Undang Sebak

Itulah dilakukan oleh saudara Ahmad Zulqurnain Ghazalli bersama 12 orang adik-beradik dan 10 orang menantu apabila menghadiahkan orang tua mereka hadiah berupa sebuah kereta baru sebagai tanda penghargaan menerusi perkongsian di Facebook.

Ahmad Zulqurnain turut menulis sebuah coretan buat mak dan abah tersayang di ruang entri tersebut.

Sepanjang hidupnya tidak pernah pakai kereta baru

12 beradik usaha sedaya mampu sediakan keselesaan mak & abah

Kawan2..Berbaktilah selagi mereka ada!

Suasana tersebut menjadi semakin sebak dan bergenang air mata apabila abang yang sulungnya membacakan ucapan khas buat ibu dan ayah mereka.

Ucapan anak buat mak dan abah tercinta

Untuk abah dan mak, kami tahu kami tak mampu membalas jasa mak dan abah. Peng0rbanan yang telah abah lakukan dengan mak untuk kami 12 orang adik-beradik, kami mungkin tak mampu membalas segala jasa-jasa.

Bahkan, kami menjadi punca kesedihan melalui kata-kata dan tingkah laku kami. Namun, akan kami usahakan agar kami tidak akan lagi mencipta tangisan kedua-dua ibu bapa kami dan mengguris luk4 hatimu.

Kami yakin segala kejayaan, kebaikan adalah kerana doa abah dan mak. Doakan kami agar mampu membahagiakan mak dan abah. Walau dengan seluruh harta kami, kami takkan mungkin mampu membayar segala peng0rbanan mak dan abah. Semoga abah dan mak mampu menjadi raja dan syurga kami. Terima kasih atas segala-galanya.

Jelas sekali apa yang dilakukan oleh 12 orang adik-beradik ini telah mencuri tumpuan ramai apabila rata-rata netizen turut berasa sebak dan memuji sikap mereka membalas jasa kedua-dua orang tuanya.

Turut berasa sebaknya..semoga Allah merahm4ti ibu bapa kita semua

Terbaik contoh yang baik..Alhamdulillah

Alhamdulillah..sejuk perut ibu

Sumber : FB Ahmad Zulqurnain Ghazalli Halimahton Ghazalli Viral Media Johor

like
love
haha
wow
sad
1
angry

Please enter an Access Token on the Instagram Feed plugin Settings page.