Viral

[VIDEO] “Sayang Cantik Tak?”-Isteri Tiba-Tiba Tanya, Suami Seram Tersalah Jawab

[VIDEO] "Sayang Cantik Tak?"-Isteri Tiba-Tiba Tanya, Suami Seram Tersalah Jawab 1
Jawatan Kosong Penulis

Sharing is caring!

Sejak dari zaman bercinta sehinggalah kahwin, kebanyakan wanita amat suka bertanyakan soalan yang sama kepada partner masing-masing. Tujuan bertanya kononnya hanya untuk mendapatkan kepastian sama ada kasih sayang yang diberikan berubah atau pun tidak. Tetapi kalau dah selalu diutarakan persoalan yang sama, pasti si suami sudah bijak memberi jawapan selamat.


BACA: Tak Tahan Tengok Isteri Meneran Depan Mata, Suami Rayu Doktor Cepat Buat Czer

Tengah syok makan malam…bini tanya cantik ke tak sambil buat muka

Tidak terkecuali menerima nasib sama, seorang lelaki ini malah tular dalam satu video di TikTok. Suami isteri tersebut dilihat sedang menikmati makan malam mereka di sebuah restoran. Walau bagaimanapun, tidak semena-mena si isteri mengeluarkan soalan cepu emas sama ada dirinya cantik ataupun tidak dengan membuat muka.

[VIDEO] "Sayang Cantik Tak?"-Isteri Tiba-Tiba Tanya, Suami Seram Tersalah Jawab 2

Terkejut tiba-tiba tapi cepat jawab cantik…Tanya pulak sekali lagi tang mana

Lelaki berkenaan yang terkejut mendengar soalan tersebut bagaimanapun dengan pantas menjawab wanita itu cantik. Tak cukup dengan itu, si isteri bertanya lagi kalau dirinya cantik di bahagian mana. Mendengar jawapan suaminya yang mengatakan di bahagian wajah buatkan wanita tersebut terus ukir senyuman dan menghadiahkan ‘kucupan’ istimewa.


@noor.zaa

kalau hampa tanya laki hampa . depa jawab hampa cantik kat mana ? haha #tiktokmalaysia #fypppppppp #fyp

♬ original sound – zakeyah_ismail – zakeyah_ismail

Soalan macam ni lah paling takut bila bini tanya…Seram nak menikmati makanan

Menjengah ke ruangan komen, rata-rata netizen terhibur apabila melihat gelagat kedua-dua suami isteri berkenaan. Ramai juga memuji jawapan pantas serta selamat yang diberikan lelaki tersebut selain cemburu melihat kemesraan mereka.


[VIDEO] "Sayang Cantik Tak?"-Isteri Tiba-Tiba Tanya, Suami Seram Tersalah Jawab 3

[VIDEO] "Sayang Cantik Tak?"-Isteri Tiba-Tiba Tanya, Suami Seram Tersalah Jawab 4

[VIDEO] "Sayang Cantik Tak?"-Isteri Tiba-Tiba Tanya, Suami Seram Tersalah Jawab 5

Sumber: TikTok Zakeyah_Ismail

Artikel Viral Hari Ini 🔥

🔥Tertukar Anak Cuma Drama Rekaan? Suami Bersuara-“Macam Mana Tertukar Troli?”
🔥Majlis Melamar Tayang Di Live TV Selama 6 Jam, Aktor Nangis Tengok Bakal Isteri
🔥Ibu Tunggu Hari Bersalin Dikecam Tayang Makan Nanas, Betul Ke Janin Akan Gugur?

Nak info lagi? Sertai Telegram Kisah Dunia

Artikel ini disediakan oleh team Kisah Dunia. Tak dibenarkan meniru isi kandungan atau mana-mana bahagian artikel termasuklah logo sewenang-wenangnya. Laporan copyright akan dikenakan.

Sharing is caring!

Youtube

Facebook

Telegram