Santai Viral

[VIDEO] Risau Tengok Adik Kena lnject, Abangnya Pula Yang Over Menangis!

Siapa saja yang tak sayang pada adik-beradik, d4rah daging sendiri kan? Walaupun setiap hubungan ini ada pasang dan surutnya, namun konflik itu biasanya tidak berlarutan lama pun kerana masing-masing membesar bersama. Baru-baru ini, terdapat sebuah video tentang gelagat anak-anak lelakinya yang telah mendapat sambut4n hangat dan tula di Internet gara-gara kecomelan mereka.

BACA: “No Drama, I Can Do It” – Masih Takut Ubat, Ragam Adik Zarra Buat Ramai Berdekah

Menurut Puan Atiekah Amin, dia dan suami telah bertandang ke sebuah pusat perubatan untuk mendapatkan sunt1kan bagi anak bongsu mereka. Namun, kejadian pelik telah berlaku apabila si abang pula yang menangis terlebih dahulu sedangkan bukan dia yang disunt1k pada hari tersebut.

Menerusi paparan video yang berlangsung kurang seminit itu, dia kelihatan seolah-olah risau dan simpati terhadap adiknya, dan akhirnya mereka berdua menangis dan berteriak bersama di dalam bilik rawatan itu.

Adik yang enjet…Along pulak yang over

Ternyata video kasih sayang antara adik dan abang ini mendapat perhatian rata-rata netizen dan dikongsi oleh mereka lebih 1,500 kali di laman FB.

Dia sayang adik…dia pernah cvcok tahu s4kit macam mana

Abang dia nangis dulu…comelnya

Alolo sayang betul…sebab dia takut apa2 jadi kat adik dia hehe

Sumber: FB Atiekah Amin

like
love
haha
wow
sad
1
angry

Please enter an Access Token on the Instagram Feed plugin Settings page.