Viral Hiburan

[VIDEO] Pelakon Gerak Khas Disangka Polis Betul, Penunggang Motor Terus U-Turn

[VIDEO] Pelakon Gerak Khas Disangka Polis Betul, Penunggang Motor Terus U-Turn 1
Jawatan Kosong Penulis

Sharing is caring!

Seorang penunggang motosikal atau pemandu kereta pasti akan cepat berdebar apabila terserempak dengan pihak berkuasa. Tambahan lagi kalau berada dalam keadaan tidak mematuhi undang-undang seperti tiada pemakaian tali pinggang, topi keledar serta melawan arus, sudah tentu kelam kabut nak mengelak.

BACA: [VIDEO] Rosak Di Highway Cameron, Member Gigih Tolong Usung Motor Atas Motor

Viral aksi seorang pengguna jalan raya…Waktu babak dalam drama Gerak Khas The Finale

Satu keratan video siri drama ‘Gerak Khas The Finale’ telah pun tular di aplikasi TikTok. Seorang pemuda bermotosikal didapati ‘kantoi’ membuat pusingan U selepas tersilap lawan arus. Ketika itu, Roy Azman dan juga Dazrin sedang berlakon sebagai anggota polis trafik yang memantau kawasan berkenaan.

[VIDEO] Pelakon Gerak Khas Disangka Polis Betul, Penunggang Motor Terus U-Turn 2

Mula-mula nak lawan arus tapi terus u-turn…Ingatkan anggota polis trafik tengah bertugas

Rupa-rupanya, dia menyangka dua pelakon terbabit adalah anggota polis trafik sebenar yang sedang bertugas untuk pantau keadaan di situ. Walhal, ia hanyalah sebahagian daripada penggambaran bagi drama berkenaan.


@deejayfaz

♬ original sound – DeejayFaz_Official – DeejayFaz_Official

Ada jugak yang macam ni ye…Memang lah dia pusing balik, entah bawa lesen ke tak tu

Menjengah ke ruangan komen, rata-rata netizen terhibur dengan aksi yang sempat dirakam tanpa sengaja berkenaan. Dalam pada itu, ada juga di antara mereka faham akan situasi cemas yang perlu dilalui oleh penunggang motosikal tersebut.

[VIDEO] Pelakon Gerak Khas Disangka Polis Betul, Penunggang Motor Terus U-Turn 3


[VIDEO] Pelakon Gerak Khas Disangka Polis Betul, Penunggang Motor Terus U-Turn 4

[VIDEO] Pelakon Gerak Khas Disangka Polis Betul, Penunggang Motor Terus U-Turn 5

Sumber: TikTok DeejayFaz_Official

Artikel Viral Hari Ini 🔥

🔥Lana Nordin Persoal DG Hisham & Petugas Tanpa PPE, Staf KKM Dedah Hal Sebenar
🔥Malam Aidiladha Tahu BFF Ngumpat Berjemaah, Nana Difitnah Akui Emosi Terganggu
🔥[VIDEO] Dah Jatuhkan Talak 3, Lelaki Gigih Panjat Pagar Nak Jumpa Bekas Isteri

Nak info lagi? Sertai Telegram Kisah Dunia

Artikel ini disediakan oleh team Kisah Dunia. Tak dibenarkan meniru isi kandungan atau mana-mana bahagian artikel termasuklah logo sewenang-wenangnya. Laporan copyright akan dikenakan.

Sharing is caring!

Youtube

Facebook

Telegram