Hiburan

[VIDEO] Parodi AJL Buat Ramai Terhibur, Tapi Watak ‘Misha Omar’ Dikecam?

Penangan malam Anugerah Juara Lagu (AJL) ke-33 yang menutupkan tirainya pada tempoh hari tampaknya masih lagi hangat diperkatakan dan ditonton oleh ramai orang, sehingga menjadi trending di laman sosial. Turut tidak melepaskan peluang daripada perkara tersebut adalah rancangan sensasi MeleTop yang sangat terkenal dengan pembikinan video-video parodi yang sentiasa mencuit hati.

BACA: “Gigih Cari Selfie Izeen Amende” – Parodi Gosip 2018 Jihan Bell Memang Hangat!

Antara yang terlibat sebagai pelakon bagi video kali ini adalah Bell Ngasri, Azza Zawari (Elite), Eyya Gegar Lawak dan Norreen yang turut mengenakan pakaian lebih kurang sama seperti para finalis di malam yang bersejarah tersebut.

Walaupun tanpa kelibat Jihan Muse yang sangat sinonim dengan rancangan terbabit gara-gara bercuti bersama keluarga di luar negara ketika ini, tetapi episod video itu masih membuatkan ramai netizen terhibur.

Parodi MeleTOP – Suasana belakang pentas AJL

Berani buat kak Mitch gitu

Azza Elite macam Rosnah Mat Aris lah

Lagu tu yang buat akak keluar kan? Hahaha kuajaq

Namun begitu, terdapat juga netizen yang memberi kritikan kepada Instafamous, Norreen yang dilihat membuatkan video tersebut menjadi hambar kerana tidak kelakar langsung.

Tak kelakar langsung…setakat gelak macam tu je

Ada Norreen terus tak jadi tengok…meluat minah ni

Perlu ke ambil Norreen tu…hambar

Sumber: YouTube MeleTOP

[instagram-feed]