Viral

[VIDEO] Menjauh Demi Tugas Pada Negara, Berjurai Air Mata Isteri Terima Kejutan

[VIDEO] Menjauh Demi Tugas Pada Negara, Berjurai Air Mata Isteri Terima Kejutan 1
Jawatan Kosong Penulis

Sharing is caring!

Seorang isteri pasti mahukan kehadiran si suami dalam menguruskan alam rumah tangga dan juga membesarkan cahaya mata. Walau bagaimanapun, tidak semua dapat mengecapinya kerana ada yang perlu berpisah dek kerana tugas kepada negara. Bagi seorang isteri kepada perajurit negara, terpaksa hidup menjauh adalah hal biasa dan ia digambarkan juga melalui kisah seorang wanita ini.


BACA: [VIDEO] Cinta Sejati- Emosi Tak Stabil, Suami Setia Jaga Isteri Lepas Keguguran

Suami beri kejutan jambangan bunga dan belon, hargai kesetiaan isteri dan nyatakan rindu

Menerusi perkongsian video di laman TikTok @deechanteq, wanita berkenaan dilihat menitiskan air mata apabila menerima kejutan jauh daripada suaminya. Pemberian berbentuk sejambak bunga dan juga belon itu dihadiahkan sebagai menghargai kesetiaan serta menyatakan kerinduannya terhadap si isteri bersama anak mereka.

[VIDEO] Menjauh Demi Tugas Pada Negara, Berjurai Air Mata Isteri Terima Kejutan 2

Isteri jelaskan suami dah lama tak balik rumah, perlu bertugas untuk negara

Seakan-akan tidak percaya, lelaki tersebut turut mengirim sepucuk kad ucapan berterima kasih kepada wanita itu kerana memahami tugasnya walaupun mereka terpaksa berjauhan. Wanita itu menerima kejutan berkenaan dengan penuh rasa sebak dan menjelaskan suaminya sudah lama tidak pulang ke rumah.


@deechanteq

airmata kerinduan seorg isteri terhadap suaminya..kiriman dr suaminya tercinta..berjauhan demi tugas pada negara..mga bhgia milik kalian,,aamiin🤲🏻

♬ bunyi asal – Raja Farizuddinz – Raja Farizuddinz

Masuk habuk mata lepas tengok video ni. Tumpang bersedih jugak, semoga akak bahagia dunia akhirat

Video yang telah ditonton lebih 117 ribu jumlah tontonan itu telah menyentuh hati netizen dan membuatkan mereka turut bersedih. Selain itu, ada juga yang mengambil peluang mendoakan semoga mereka berdua dapat bertemu kembali kelak.


[VIDEO] Menjauh Demi Tugas Pada Negara, Berjurai Air Mata Isteri Terima Kejutan 3

[VIDEO] Menjauh Demi Tugas Pada Negara, Berjurai Air Mata Isteri Terima Kejutan 4

[VIDEO] Menjauh Demi Tugas Pada Negara, Berjurai Air Mata Isteri Terima Kejutan 5

Sumber: TikTok DeeChanteq

Artikel Viral Hari Ini 🔥

🔥Zizi Kirana Dedahkan Kisah Sebalik Tersasul ‘Ibu Sayang’-“Inilah Tempatnya”
🔥Gigi Terabur Sering Diperli Masa Live, Wanita Sound Setepek-“Laki Aku Okey Je”
🔥“Tiba-Tiba Nak Tidur Semalam Eh Dah Jadi Isteri”-Zizi Akui Kekok Sudah BersuamiKisah Dunia Telegram

Artikel ini disediakan oleh team Kisah Dunia. Tak dibenarkan meniru isi kandungan atau mana-mana bahagian artikel termasuklah logo sewenang-wenangnya. Laporan copyright akan dikenakan.

Sharing is caring!

Youtube

Facebook