Hiburan Inspirasi Santai

[VIDEO] Warisi Bakat Ibu, Nyanyian Anak Liza Hanim Kagumkan Netizen

Nama penyanyi Liza Hanim bukanlah nama yang asing lagi dalam dunia seni hiburan. Menceburi bidang nyanyian seawal usia 15 tahun, penyanyi genre pop ini disifatkan sebagai antara penyanyi terbaik Malaysia pada era 2000-an. Meskipun telah lama tidak bergiat aktif dalam dunia seni, Liza Hanim kembali membuat kemunculannya pada tahun 2017 sebagai salah seorang peserta Gegar Vaganza musim ke-4, sekaligus merangkul tempat naib juara.

BACA: 6 Peserta Lain Turut Berpengalaman ‘Aneh’, Dakwa Pentas GV Ada Unsur Mistik

Semenjak pembabitannya dalam program tersebut, Liza Hanim kini kembali aktif dalam nyanyian dan turut diundang untuk bergandingan bersama Orekstra Filharmonik Malaysia bagi menjayakan konsert ‘Semalam di Malaya’ bersama penyanyi Aishah dan juga Muslee Ramly. Baru sahaja melahirkan seorang anak lelaki pada hujung Januari lepas, Liza Hanim kini merupakan ibu kepada 5 orang anak.

Namun, ramai yang tidak tahu, anak sulung Liza Hanim, Marsya Qistina yang kini berusia 16 tahun juga memiliki bakat nyanyian seperti ibunya. Terbaru, Liza ada berkongsi sebuah video yang memperlihat anaknya itu bertanding dalam sebuah pertandingan nyanyian di sekolahnya.

Perasaan mama bila kuah tumpah ke nasi…mama bangga sangat

Marsya yang menyanyikan lagu Tiada Lagi Tangisan oleh Aishah itu kelihatan begitu berkeyakinan seolah sudah bergelar seorang penyanyi profesional. Ruangan komen posting tersebut dipenuhi dengan pujian warga netizen dan rakan artis yang begitu teruja mendengar nyanyian merdu Marsya itu.

Meremang kak oi…dia akan berjaya nanti ni…hebat cam mak dia

Sedapnya suara anak akak

Kalau dia anak saya, mesti dah bergenang air mata – Jaclyn Victor

Kak Liza…lenggok suara dah sama ngan mama…tone suara sedap sangat

Sumber: IG lizahanim79

 

Jawatan kosong di Kisah Dunia. Maklumat lanjut klik DI SINI

Youtube

Facebook

Telegram