Inspirasi Semasa Viral

[VIDEO] Lelaki Jelita Tunai Janji Shave Kepala, Rupanya Ada Sebab Istimewa!

Tahun lalu, seorang ‘bangsa final’ bernama Abdussalam Firdaus ini pernah viral sebagai ‘lelaki paling cantik’ di laman media sosial selepas satu swafoto miliknya menjadi viral. Sejak daripada itu, pemuda yang turut dikenali dengan nama Am ini sering menjadi tumpuan ramai, terutamanya di laman Twitter. Namun dia tidak kisah kerana sudah lali dengan tanggapan sebagai seorang wanita sejak dulu lagi.

BACA: “Macam Fazura Suara Garau” – Motif Viral Kecoh Jumpa – Lelaki Tercantik Dunia

Beberapa hari yang lalu, Am telah membuat cabaran berani di laman Twitter, iaitu akan membotakkan kepala jika mendapat 20 ribu retweet sekaligus menghilangkan penampilan berambut lurus dan panjang yang telah dibelanya selama 2 tahun.

20k retweet aku botak licin…janji!

Tidak sampai 3 hari, akhirnya perkara itu telahpun tercapai hasil kuasa ‘viral’. Dan demi memenuhi permintaan tersebut, dia turut memuat naik sebuah video khas sempena cabaran tersebut di laman YouTube miliknya.

Bye…terima kasih sebab setia duhai rambutku terchenta

Cabaran 20,000 retweet untuk BOTAK!!!

Dalam video tersebut, pemuda yang berasal dari Sepang, Selangor itu turut memberitahu bahawa rambut yang telah dipotong itu akan didermakan kepada pusat kebajikan k4nser untuk dijadikan sebagai rambut palsu bagi para pes4kit.

Semasa potong rambut ‘mahal’…

Dan inilah hasilnya…macam bertambah cuteย pula!

Rata-rata netizen memuji tujuan cabaran yang dilakukan olehnya, selain menyatakan yang dia tampak lebih tampan dan comel daripada sebelum ini.

Untuk c4ncer organization…Alhamdulillah

Dah botak pun still cantik…

Muka macam budak perempuan yang kena k4nser…tapi salute bro

Sumber: Twitterย & YouTube amlegend77

like
love
haha
wow
sad
1
angry