Viral

[VIDEO] Lawak Habis, Gigih Rembat Selimut Buat Parodi MV DS Siti Nurhaliza

[VIDEO] Lawak Habis, Gigih Rembat Selimut Buat Parodi MV DS Siti Nurhaliza 1
Jawatan Kosong Penulis

Sharing is caring!

Minggu lalu tular di laman Twitter rakaman di sebalik tabir pembikinan video musik terbaru daripada penyanyi nombor satu negara, Dato’ Sri Siti Nurhaliza yang bertajuk ‘Kuasa Cintamu’. Rupa-rupanya bukan mudah untuk shooting menggunakan teknik ‘one take’ sehingga krew belakang tabir lintang-pukang lari dibuatnya.


BACA: Krew Lari Lintang Pukang, Cuma Ada Beberapa Saat Siapkan MV DS Siti Nurhaliza

Gigih nak tiru buat muzik video macam TokTi, gimik tukar baju part paling penting

Menerusi sebuah perkongsian video di TikTok @ukasyahgomen, dia dan rakan-rakan dilihat gigih mencuba untuk membuat parodi sedutan daripada muzik video penyanyi wanita berkenaan. Seperti rakaman asal, mereka semua gigih menyiapkan babak terpenting iaitu gimik tukar baju dengan pantas dan cuma dalam sekali rakaman sahaja.

@sangpencinta87

Disebalik Tabir #kuasacintamu versi #dekantin @shahirfan1994 @dannybh_009 @puspawangirauza #fypシ #parody @toktitiktok

♬ original sound – Siti Nurhaliza Tarud – Siti Nurhaliza Tarud

No hal takde gaun kembang macam TokTi, pakai selimut tebal pun boleh

Lebih mencuit hati adalah wanita dalam parodi tersebut apabila gaun kembang yang digunakan malah digantikan dengan selimut tebal berwarna merah. Bukan itu sahaja, kelopak bunga mawar yang sepatutnya diguna juga bertukar kepada cebisan-cebisan rumput.


@puspawangirauza

Berpeluh wei buat ni!! BTS #kuasacintamu @toktitiktok #parody @dannybh_009 @shahirfan1994 @sangpencinta87 #atmix #dekantin #fyp

♬ original sound – Siti Nurhaliza Tarud – Siti Nurhaliza Tarud

Patut lah cadar kat rumah hilang. Rumput tu pun jadi lah, main peranan sungguh

Video parodi penghasilan yang telah berjaya meraih lebih 2 juta jumlah tontonan itu dipuji ramai atas usaha keras dilakukan. Ramai dilihat terhibur dengan usaha gigih dan daya kreatif mereka.


[VIDEO] Lawak Habis, Gigih Rembat Selimut Buat Parodi MV DS Siti Nurhaliza 2

[VIDEO] Lawak Habis, Gigih Rembat Selimut Buat Parodi MV DS Siti Nurhaliza 3

[VIDEO] Lawak Habis, Gigih Rembat Selimut Buat Parodi MV DS Siti Nurhaliza 4

Sumber: Facebook TikTok Ukasyah Gomen & Puspa Gomen 

Artikel Viral Hari Ini 🔥

🔥Majlis Melamar Tayang Di Live TV Selama 6 Jam, Aktor Nangis Tengok Bakal Isteri
🔥Ibu Tunggu Hari Bersalin Dikecam Tayang Makan Nanas, Betul Ke Janin Akan Gugur?
🔥Sempat Berbalas Ayat Masa Perit Bersalin, Scene ‘Tak Logik’ RASN Curi Tumpuan

Nak info lagi? Sertai Telegram Kisah Dunia

Artikel ini disediakan oleh team Kisah Dunia. Tak dibenarkan meniru isi kandungan atau mana-mana bahagian artikel termasuklah logo sewenang-wenangnya. Laporan copyright akan dikenakan.

Sharing is caring!

Youtube

Facebook

Telegram