Cinta & Perhubungan Viral

[VIDEO] Kantoi Depan Mata, Ramai Geram Tengok Lelaki Beria Pertahankan Perampas

[VIDEO] Kantoi Depan Mata, Ramai Geram Tengok Lelaki Beria Pertahankan Perampas

Sharing is caring!

Antara perkara yang paling ditakuti dalam sesebuah hubungan adalah partner masing-masing mula berubah hati. Apabila salah seorang telah jumpa pengganti yang lebih baik, masa itulah cinta kian memudar dan pelbagai alasan diberikan untuk membuktikan bahawa dirinya tak bersalah. Hakikatnya tak ramai kuat untuk bersabar apabila diuji kejadian sebegini lebih-lebih lagi golongan wanita.

BACA: Wanita Lepas Geram Pasal Gadis Perampas, Siap Tunang Dengan Ex-Suami Masa Iddah

Jangan ‘ligan’ kalau lelaki ada perempuan lain…karma tu wujud

Baru-baru ini, tular di laman Facebook mengenai sebuah rakaman yang memaparkan tentang gelagat seorang wanita yang naik angin apabila lelaki yang dicintainya ‘kantoi’ keluar bersama wanita lain. Menurut Danny Evans yang memuat naik video tersebut, dia malah menasihati orang ramai supaya tak kejar semula lelaki yang sanggup mengkhianati hubungan cinta seperti ini kerana karma itu pasti ada.

[VIDEO] Kantoi Depan Mata, Ramai Geram Tengok Lelaki Beria Pertahankan Perampas


Kesian kat akak tu kecewa…perempuan ni teruk macam mana pun jangan jadi perampas

Tak cukup dengan itu, gelagat individu ketiga atau wanita perampas yang hanya memeluk tubuh sepanjang rakaman itu turut menjadi bualan hangat. Menerusi ruangan komen, rata-rata netizen meluahkan rasa tak puas hati terhadap sikapnya itu selain mengkritik tindakan pihak lelaki yang tergamak bermain cinta dengan wanita lain. Walaupun tak didedahkan lokasinya, video tersebut telah meraih lebih 5 ribu perkongsian setakat ini.

[VIDEO] Kantoi Depan Mata, Ramai Geram Tengok Lelaki Beria Pertahankan Perampas

[VIDEO] Kantoi Depan Mata, Ramai Geram Tengok Lelaki Beria Pertahankan Perampas


[VIDEO] Kantoi Depan Mata, Ramai Geram Tengok Lelaki Beria Pertahankan Perampas

[VIDEO] Kantoi Depan Mata, Ramai Geram Tengok Lelaki Beria Pertahankan Perampas

Sumber: FB Danny Evans


Nak cerita lagi? Sertai Telegram Kisah Dunia di https://t.me/kisahdunia

Sharing is caring!

Facebook

Telegram