Viral Santai

[VIDEO] Jenis Pantang Nampak Air, ‘Kitty’ Buat Hal Punca Air Longkang Tersekat

[VIDEO] Jenis Pantang Nampak Air, 'Kitty' Buat Hal Punca Air Longkang Tersekat 1
Rasaflix

Sharing is caring!

Tak dinafikan, kucing merupakan antara haiwan peliharaan yang tak pernah lekang membuat pemiliknya berasa bosan. Jangan tertipu di sebalik penampilan comelnya, kadang kala ada saja 1,001 tingkah laku atau perangai nakal ‘si bulus’ yang buatkan kita geleng kepala.

BACA: [VIDEO] Merajuk Nak Tengok Luar Je, Kucing Ni Sentap Bila Tak Dibawa Berjalan

‘Si Bulus’ buat hal terperap dalam longkang…enjoy air mengalir bawah badan

Baru-baru ini, tular sebuah video di aplikasi TikTok mengenai gelagat lucu seekor kucing yang dipelihara oleh gadis bernama Shuhada Ryzal. Berbeza dengan kebanyakan haiwan spesisnya yang takut air atau mandi, sebaliknya ‘si Bulus’ berkenaan telah ditemui terperap dalam longkang yang mengalir air deras sambil membuat muka tak bersalah.

[VIDEO] Jenis Pantang Nampak Air, 'Kitty' Buat Hal Punca Air Longkang Tersekat 2


Air tersekat tu Kitty…Bukan tengah panas tapi jenis pantang nampak air mesti nak berendam

Gara-gara itu, kucing yang diberi nama Kitty tersebut telah dibebel oleh pemiliknya sambil berseloroh mengatakan ia jadi punca air tersekat. Walaupun ramai yang beranggapan haiwan itu mahu menyejukkan dirinya, Shuhada menjelaskan bahawa Kitty memang suka bermain dengan air atau lopak yang dilihatnya.

[VIDEO] Jenis Pantang Nampak Air, 'Kitty' Buat Hal Punca Air Longkang Tersekat 3

@syuhadaryzal98

muka xbsalah abis lah koto bulu tuh🤦🏻‍♀️ patut kakak xnk mndi kan🤣 kau ni kitty cm cm hal dlu buat slowmo pusing kepala🤣

♬ original sound – Syuhadaryzal – Syuhadaryzal

Ouh ini ke punca selalu takde air tu? Memang banyak ragam kucing tak takut ni

Selain terhibur dengan ragam kucing tersebut, rata-rata netizen malah berseloroh bahawa ia punca Selangor tak dapat bekalan air baru-baru ini. Secara keseluruhannya, video tersebut telah meraih 500 ribu jumlah tontonan setakat ini.

[VIDEO] Jenis Pantang Nampak Air, 'Kitty' Buat Hal Punca Air Longkang Tersekat 4


[VIDEO] Jenis Pantang Nampak Air, 'Kitty' Buat Hal Punca Air Longkang Tersekat 5

[VIDEO] Jenis Pantang Nampak Air, 'Kitty' Buat Hal Punca Air Longkang Tersekat 6

Sumber: TikTok syuhadaryzal98

Nak info lagi? Sertai Telegram Kisah Dunia

Artikel ini disediakan oleh team Kisah Dunia. Tak dibenarkan meniru isi kandungan atau mana-mana bahagian artikel termasuklah logo sewenang-wenangnya. Laporan copyright akan dikenakan.

Sharing is caring!

Youtube

Facebook

Telegram