Cinta & Perhubungan Viral

[VIDEO] Jarak Cuma 10 Langkah, Tak Sangka Berjodoh Jiran Depan Rumah Sendiri

[VIDEO] Jarak Cuma 10 Langkah, Tak Sangka Berjodoh Jiran Depan Rumah Sendiri 1
Jawatan Kosong Penulis

Sharing is caring!

Setiap manusia mesti ingin mempunyai teman hidup yang mampu untuk mencintai dan saling bersama hingga ke akhir hayat. Kalau jodoh tak ke mana, siapa tahu partner yang dicari selama ini entah-entah rupanya ada di depan rumah saja kan?


BACA: Berjodoh Dengan Ex-Boyfriend Kakak Sendiri, Tetap Bantu Urus Majlis Kahwin Adik

Kongsi kisah bertemu jodoh dengan jiran sendiri…Rumah mak ayah depan-depan je

Sudah 7 tahun mendirikan rumah tangga, Dyha Ishak akhirnya berkongsi kisah hidupnya bertemu jodoh dengan jiran sendiri di TikTok. Bukan sahaja kedua-dua rumah ibu bapa mereka saling berhadapan, malah hanya perlu 10 langkah sahaja untuk sampai.

[VIDEO] Jarak Cuma 10 Langkah, Tak Sangka Berjodoh Jiran Depan Rumah Sendiri 2

Majlis kahwin cover 1 lorong taman…Paling best tak payah berebut isu balik raya

Berkat perkahwinan itu, mereka telah dikurniakan sepasang anak lelaki dan juga perempuan. Jelas Dyha lagi, isu giliran balik raya turut tidak wujud dalam rumah tangga mereka memandangkan dekat saja. Bukan setakat itu, majlis perkahwinan mereka dahulu juga penuh satu lorong taman gara-gara melibatkan 10 buah khemah untuk tetamu.


[VIDEO] Jarak Cuma 10 Langkah, Tak Sangka Berjodoh Jiran Depan Rumah Sendiri 3


@dyha.ishak

Kahwin dengan jiran depan rumah 😜

♬ original sound – Mikatefu.cc – Mikatefu

Yang lain dah boleh cuba siram pokok kat luar…Mulakan misi mencari jodoh

Menjengah ke ruangan komen, rata-rata netizen tumpang gembira mendengar perkongsian berkenaan. Selain tidak menyangka begitu dekat jodoh wanita berkenaan, ramai juga berseloroh seolah-olah mahu mula mula menjengah jiran sendiri. Video berkenaan telah pun meraih lebih 700 ribu jumlah tontonan.

[VIDEO] Jarak Cuma 10 Langkah, Tak Sangka Berjodoh Jiran Depan Rumah Sendiri 4

[VIDEO] Jarak Cuma 10 Langkah, Tak Sangka Berjodoh Jiran Depan Rumah Sendiri 5

[VIDEO] Jarak Cuma 10 Langkah, Tak Sangka Berjodoh Jiran Depan Rumah Sendiri 6

Sumber: TikTok Dyha.Ishak

Artikel Viral Hari Ini 🔥

🔥[VIDEO] Curi Bungkus Makanan Hotel Masuk Ke Bekas Sendiri, Wanita Malu Dirakam
🔥[VIDEO] “Macam Family Je” – Bini Kerdil Curi Tumpuan Jalan Dipimpin Suami & BFF
🔥Ibu Di Rumah Masak Sedap, Tapi Sedih Anak Duduk Asrama Berbuka Lauk Ayam Mentah

Nak info lagi? Sertai Telegram Kisah Dunia

Artikel ini disediakan oleh team Kisah Dunia. Tak dibenarkan meniru isi kandungan atau mana-mana bahagian artikel termasuklah logo sewenang-wenangnya. Laporan copyright akan dikenakan.

Sharing is caring!

Youtube

Facebook

Telegram