Viral Cinta & Perhubungan

[VIDEO] Isteri Tak Pernah Minta Dibeli High Heels, Bimbang Suami Diejek Pendek

[VIDEO] Isteri Tak Pernah Minta Dibeli High Heels, Bimbang Suami Diejek Pendek 1
Jawatan Kosong Penulis

Sharing is caring!

Biasanya wanita memang jarang sekali meminta sesuatu daripada pasangan masing-masing. Akan tetapi beruntung dapat suami jenis prihatin dan pemurah, pasti langsung tak berkira dengan isteri.


BACA: Kandungan Kerap Gugur, Suami Terus Ugut Jatuh Talak 1 Kalau Masih Lagi Berulang

Isteri terkial-kial jalan tak selesa…Suami ajak beli baru sebab tapak kasut dah terkopak

Menerusi sebuah perkongsian di TikTok, Izzad Annaz sempat merakam aksi isterinya yang terkial-kial berjalan kerana tidak selesa. Rupa-rupanya, kasut yang disarung sudah pun terkopak di bahagian hadapan. Tak sampai hati melihat situasi itu, dia terus mengajak isterinya untuk membeli yang sepasang kasut baru.

[VIDEO] Isteri Tak Pernah Minta Dibeli High Heels, Bimbang Suami Diejek Pendek 2

Serba salah dibawa masuk kedai mahal…Segan nak beli kasut tinggi takut kena ejek

Akan tetapi, wanita itu terus bertukar serba salah apabila dibawa ke kedai yang agak mahal. Dalam pada itu, isterinya turut segan untuk membeli kasut yang bertumit tinggi kerana tidak mahu Izzad malu diejek lebih rendah. Akhirnya, wanita berkenaan bagaimanapun akur dan memilih apa yang diiinginkan.


@izzadannaz

Kisah sedih wife aku hari ni. Siapa pernah kena macam ni jugak? 🤣😂😅 #fyp #fypシ #foryou #husbandandwife #tiktokmalaysia #couplegoals

♬ Love Is Gone (feat. Dylan Matthew) (Acoustic) – SLANDER, Dylan Matthew

Orang tua kata kalau pasangan macam ni, selalu dimurahkan rezeki…Alasan tak nak heel tu comel

Menjengah ke ruangan komen, rata-rata netizen memuji kecomelan gelagat suami isteri berkenaan. Walaupun mereka berdua agak berbeza jauh daripada segi ketinggian, namun ramai orang mengatakan pasangan tersebut tetap kelihatan sepadan bersama.


[VIDEO] Isteri Tak Pernah Minta Dibeli High Heels, Bimbang Suami Diejek Pendek 3

[VIDEO] Isteri Tak Pernah Minta Dibeli High Heels, Bimbang Suami Diejek Pendek 4

[VIDEO] Isteri Tak Pernah Minta Dibeli High Heels, Bimbang Suami Diejek Pendek 5

Sumber: TikTok Izzad Annaz

Artikel Viral Hari Ini 🔥

🔥[VIDEO] Isteri Jenis Pegang Gaji, Suami Merayu Manja Minta Duit Sebelum Keluar
🔥Suami Remove Makeup Isteri Lepas Wedding, Berdekah Warna Kulit Sebenar Kantoi
🔥Dugaan Raya PKP, Bapa Terkorban Nahas Tak Sempat Tengok Hadiah Dikirim Anak

Nak info lagi? Sertai Telegram Kisah Dunia

Artikel ini disediakan oleh team Kisah Dunia. Tak dibenarkan meniru isi kandungan atau mana-mana bahagian artikel termasuklah logo sewenang-wenangnya. Laporan copyright akan dikenakan.

Sharing is caring!

Youtube

Facebook

Telegram