Viral

[VIDEO] “Habis Luruh Garang” -Sayang Punya Pasal, Atuk Pasrah Cucu Ajak Khemah

[VIDEO] "Habis Luruh Garang" -Sayang Punya Pasal, Atuk Pasrah Cucu Ajak Khemah 1
Jawatan Kosong Penulis

Sharing is caring!

Melayan gelagat anak kecil boleh dikatakan seperti satu terapi jiwa buat orang dewasa. Lebih-lebih lagi, jika kanak-kanak tersebut merupakan cucu kesayangan sendiri. Atuk yang garang pun automatik boleh jadi lembut hatinya bila melihat aksi kelakar dan panjang akal mereka.


BACA: [VIDEO] Dugaan Kelas Online Di Kampung, Atuk Tertidur Teman Cucu Cari Internet

Gigih anak heret atuk…Nak ajak teman duduk main sama-sama

Menerusi satu video perkongsian di TikTok, Eyla Mazlan memuat naik gelagat anaknya yang sedang menarik tangan si atuk. Lelaki berusia yang digelar sebagai ‘Tokwan’ itu siap diminta untuk cepat-cepat duduk dan menemaninya bermain bersama.

[VIDEO] "Habis Luruh Garang" -Sayang Punya Pasal, Atuk Pasrah Cucu Ajak Khemah 2

Siap suruh atuk masuk sekali dalam khemah kecil…Pasrah jela ikut cakap cucu walau muat-muat

Lebih melucukan apabila, kanak-kanak berkenaan menyuruh atuknya untuk turut masuk ke dalam sebuah khemah kecil miliknya. Walaupun binaan itu sempit dan hanya muat-muat, warga emas tersebut pasrah dan ikutkan sahaja permintaan cucunya. Si kecil berkenaan yang gembira apabila ragamnya  dilayan terus duduk di atas riba atuknya sambil bermanja-manja.


@eylaamazlan

mcm ni eh? kasih syg atok kat cucu dia

♬ original sound – eylaamazlan – eylaamazlan

Kalau tok dengan anak macam harimau…Tapi kalau tok dengan cucu terus jadi lemah

Menjengah ke ruangan komen, rata-rata netizen terhibur dengan perkongsian yang telah mengundang pelbagai reaksi. Selain itu, ramai yang berpendapat atuk selalunya mudah lembut hati apabila melayan keletah cucu.


[VIDEO] "Habis Luruh Garang" -Sayang Punya Pasal, Atuk Pasrah Cucu Ajak Khemah 3

[VIDEO] "Habis Luruh Garang" -Sayang Punya Pasal, Atuk Pasrah Cucu Ajak Khemah 4

[VIDEO] "Habis Luruh Garang" -Sayang Punya Pasal, Atuk Pasrah Cucu Ajak Khemah 5

Sumber: TikTok Eylaa Mazlan

Artikel Viral Hari Ini 🔥

🔥Tertukar Anak Cuma Drama Rekaan? Suami Bersuara-“Macam Mana Tertukar Troli?”
🔥Majlis Melamar Tayang Di Live TV Selama 6 Jam, Aktor Nangis Tengok Bakal Isteri
🔥Ibu Tunggu Hari Bersalin Dikecam Tayang Makan Nanas, Betul Ke Janin Akan Gugur?

Nak info lagi? Sertai Telegram Kisah Dunia

Artikel ini disediakan oleh team Kisah Dunia. Tak dibenarkan meniru isi kandungan atau mana-mana bahagian artikel termasuklah logo sewenang-wenangnya. Laporan copyright akan dikenakan.

Sharing is caring!

Youtube

Facebook

Telegram