Viral Hiburan

[VIDEO] Genap 8 Tahun Kahwin, Ucapan ‘Kasar’ Black Undang Geram Isteri

[VIDEO] Genap 8 Tahun Kahwin, Ucapan 'Kasar' Black Undang Geram Isteri 1
Jawatan Kosong Penulis

Sharing is caring!

Walaupun sudah jarang dilihat menerusi kaca TV, namun penyanyi terkenal Black masih lagi aktif dalam dunia hiburan. Malah, selebriti berkenaan mengeluarkan karya bertajuk ‘Hanyut’ yang merupakan OST bagi drama ‘Sabarlah Duhai Hati’.


BACA: [VIDEO] Pak Guard ‘Terciduk’ Berjoget Di Kaki Lima , Ramai Puji Kalah Blackpink

Semalam sambutan ulang tahun perkahwinan yang ke 8…dah ada 2 orang anak

Terbaru, Black atau nama sebenarnya Hanifah bin Md Hanafiah telah memuat naik satu video bersama isteri kesayangannya di Instagram. Rupa-rupanya, semalam adalah merupakan ulang tahun perkahwinan mereka yang ke-8. Pasangan tersebut sudah pun dikurniakan 2 orang cahaya mata, Khaleef Dayyan dan juga Rindu Dayyana.


[VIDEO] Genap 8 Tahun Kahwin, Ucapan 'Kasar' Black Undang Geram Isteri 2

Rasa macam kejap je 8 tahun tu…Berapa lama lagi nak kena hadap muka sama ni?

Tatkala terkenangkan rumah tangga yang dibina hampir memasuki usia 10 tahun, Black meluahkan rasa tidak sangka masa berlalu begitu cepat. Walau bagaimanapun, penyanyi tersebut sempat bergurau kasar dengan mengeluh berapa lama lagikah perlu menghadap wajah isterinya selepas ini.


Kurang ajar punya anak…Berani cakap macam tu kat menantu mummy, kena pijak baru tau

Menjengah ke ruangan komen, rata-rata netizen terhibur dengan gelagat pasangan suami isteri berkenaan. Dalam pada itu, ramai yang tidak menyangka Black berani mengeluarkan kenyataan sebegitu malah meminta untuk bersedia untuk tidur di luar.

[VIDEO] Genap 8 Tahun Kahwin, Ucapan 'Kasar' Black Undang Geram Isteri 3

[VIDEO] Genap 8 Tahun Kahwin, Ucapan 'Kasar' Black Undang Geram Isteri 4

[VIDEO] Genap 8 Tahun Kahwin, Ucapan 'Kasar' Black Undang Geram Isteri 5

Sumber: Instagram Black Hanifah 

Artikel Viral Hari Ini 🔥

🔥Dr Amalina Dikecam Gara-Gara Tak Balik Kerja Malaysia, Dr Rafidah Bidas Balik
🔥21 Tahun Hidup Tak Makan Nasi, Wanita Dedah Rasa Loya Sebab Nampak Macam Ulat
🔥Kena Block Beri Pendapat Pasal Dr Amalina Kutuk KKM? Pakar Ini Kongsi Cerita

Nak info lagi? Sertai Telegram Kisah Dunia

Artikel ini disediakan oleh team Kisah Dunia. Tak dibenarkan meniru isi kandungan atau mana-mana bahagian artikel termasuklah logo sewenang-wenangnya. Laporan copyright akan dikenakan.

Tonton Video Pilihan

Sharing is caring!

Youtube

Facebook

Telegram