Cinta & Perhubungan Viral

Gigih Drive Dari KL Sampai Kedah Tapi Ditinggal, Kini Serik Nak Bercinta Lagi!

“Kalau dah sayang, lautan api pun sanggup direnangi”. Kata-kata bidalan tersebut sememangnya sering menjadi lirik klise dalam lagu. Malahan, ia begitu sesuai menggambarkan kegigihan orang yang hangat bercinta tatkala mereka rela melakukan apa sahaja untuk buah hati masing-masing. Setiap dari kita mungkin mempunyai kisah masing-masing apabila bercakap tentang topik ini. Namun bagi seorang gadis dengan akaun @Nuriyliamalek di Twitternya, dia menyimpan pengalaman yang agak pahit dalam percintaannya sebelum ini.

BACA : [VIDEO] Capek Nonton-Throwback Episod Lama Sinetron, Effect Kamera Lawak Gila

Gambar sekadar hiasan

Berhentilah paksa atau kenalkan Ilyia dengan sesiapa

Atas dasar sayang, dahulu gadis ini sanggup mengharungi perjalanan jarak jauh untuk menemui buah hatinya. Namun begitu, segala pengorbanan tersebut seakan-akan tidak bermakna kerana jodohnya bersama lelaki itu berakhir begitu sahaja. Rentetan daripada kejadian menyedihkan itu, dia enggan lagi mengenali mana-mana lelaki dan memilih untuk fokus terhadap kerjayanya sebagai businesswoman sekarang.

Gambar sekadar hiasan

Akan usaha untuk bagi yang ibu nak tapi bukan menantu

Bukan itu sahaja, gadis ini juga mengakui kesedihan yang dialami apabila ditinggal oleh insan tercinta memang bukan kepalang. Tidak ketinggalan, ibu gadis ini juga berdoa kepada Allah agar anaknya dapat membuka hati semula untuk menerima kehadiran lelaki dalam hidupnya kelak. Namun bagi Iylia, dia seolah-olah serik dan masih enggan memikirkan perkara tersebut.

Sumber : Twitter Nuriyliamalek

Jawatan Kosong Penulis di Kisah Dunia

Youtube

Facebook

Telegram

Kisah Dunia Telegram