Fesyen & Gaya Hidup Hiburan Santai

[VIDEO] “Comel!”- Ramai Puji DS Siti Nurhaliza Pakai Bawal, Rupanya Tudung Tu…

Baru-baru ini, telah hangat diperkatakan warga netizen perihal pakaian yang dikenakan oleh Dato’ Seri Siti Nurhaliza ketika menjayakan konsert jelajah pertamanya di Jakarta. Meskipun dikritik tentang fesyen pakaiannya, penyanyi kebanggaan tanah air, Dato’ Sri Siti Nurhaliza tidak pernah mengambil serius tentang kritikan yang dilemparkan kepadanya. Asalkan pakaian yang dikenakan selesa dan menutup aurat, itu sudah memadai baginya.

BACA: “Baju Dia Buruk Weh…”- Busana Dikritik, Dato’ Sri Siti Nurhaliza Melenting?

Kini berada di Singapura untuk menjayakan konsert jelajahnya yang kedua di sana malam ini, Tokti sekali lagi menarik perhatian ramai dengan tudung yang dipakainya ketika dijemput ke stesen radio Melayu Singapura, Warna FM.

View this post on Instagram

@ctdk di Singapura bertemu media/radio untuk #sitinurhalizaontour

A post shared by Rozi Abdul Razak (@rozisangdewi) on

Dikongsikan oleh pembantu peribadinya di akaun Instagram @rozisangdewi, ramai yang memuji kecomelan Tokti mengenakan tudung bawal ‘ikat reben’ yang begitu menyerlahkan keayuannya.

Tok Ti pakai tudung macam ni tetap nampak cantik dan menarik

Cara zaman saya masa muda pakai tudung…kalau dah cantik, pakai apa pun cantik
Comey nya Tok Ti…first time tengok Tok Ti pakai tudung mcm ni
Lawa la mak iti pakai tudung camtu

Comelnya Tokti style tudung macam tu…macam budak sekolah je

Melalui sebuah video terakhir yang dikongsikan dalam sebuah posting, ada didedahkan bahawa rupanya tudung tersebut hanyalah perca kain kepada bajunya yang direka oleh Jovian Mandagie. Oleh kerana terlalu suka dengan material kain tersebut, Tokti meminta lebihan kain tersebut untuk dibuat tudung. Video pendedahan tersebut menarik perhatian ramai sehingga tular ke laman sosial Twitter.

“Ini adalah sebenarnya kain perca je”

Orang lawa pakai perca pun lawa…diva khen

Sumber: IG rozisangdewi, Twitter saif_ulazmi

[instagram-feed]