Viral

[VIDEO] Balik Rumah Mak Badan Susut, Isteri Terkilan Suami Tak Bagi Nafkah

[VIDEO] Balik Rumah Mak Badan Susut, Isteri Terkilan Suami Tak Bagi Nafkah 1
Jawatan Kosong Penulis

Sharing is caring!

Saat bercinta, pasti kita sudah membayangkan satu kehidupan yang sangat bahagia apabila berkahwin dengan pilihan hati kelak. Manis yang pernah dirasakan suatu masa diharapkan akak berkekalan sehingga akhir hayat. Tetapi sedangkan pantai pun boleh berubah, apalagi hati manusia. Begitulah kata-kata yang sesuai menggambarkan situasi seorang wanita ini.


BACA: [VIDEO] Kandungan Baru 18 Minggu, Wanita Pelik Perut Sarat Macam Dah 8 Bulan

Sedih tengok kakak susut je walaupun sarat…Balik rumah mak ayah, suami tak endah

Menerusi satu perkongsian video TikTok, seorang gadis menceritakan kisah sedih yang telah menimpa kakaknya sendiri. Wanita itu pulang ke rumah orang tua mereka dalam keadaan badan yang susut sedangkan dirinya sedang sarat hamil. Kepergiannya dari rumah mertua juga sama sekali tidak dihiraukan oleh si suami.

[VIDEO] Balik Rumah Mak Badan Susut, Isteri Terkilan Suami Tak Bagi Nafkah 2

[VIDEO] Balik Rumah Mak Badan Susut, Isteri Terkilan Suami Tak Bagi Nafkah 3

Suami dah lama tak hulur nafkah…Sebelum ni bercinta bukan main sweet lagi

Rupa-rupanya, abang iparnya sudah lama tidak menghulurkan nafkah kepada si kakak. Katanya sebelum ini mereka dikatakan bahagia sahaja, malah lelaki tersebut juga seorang yang setia dan romantik. Sebelum berkahwin, mereka berdua sudah bercinta hampir 3 tahun namun tidak tahu apa yang mengubah si suami menjadi seperti itu.


@sukmawa_ti

Ngedit ini sambil nangis ya allah doakan mbak ku dan anak nya sehat 😭 melahirkan tanpa didampingi suami 😭🤲 #fyp #fypシ #fypdonggg #fypgaknihh

♬ original sound – sri!

Makin takut dengan lelaki jenis masa couple baik sebab ambik hati…Bila kahwin lain pula

Menjengah ke ruangan komen, rata-rata netizen turut bersimpati melihat keadaan wanita berkenaan. Selain itu, mereka juga berkesempatan mendoakan semoga segala urusannya dan bayi tersebut dalam keadaan baik-baik saja.


[VIDEO] Balik Rumah Mak Badan Susut, Isteri Terkilan Suami Tak Bagi Nafkah 4

[VIDEO] Balik Rumah Mak Badan Susut, Isteri Terkilan Suami Tak Bagi Nafkah 5

[VIDEO] Balik Rumah Mak Badan Susut, Isteri Terkilan Suami Tak Bagi Nafkah 6

Sumber: TikTok Clarishid

Artikel Viral Hari Ini 🔥

🔥Tertukar Anak Cuma Drama Rekaan? Suami Bersuara-“Macam Mana Tertukar Troli?”
🔥Majlis Melamar Tayang Di Live TV Selama 6 Jam, Aktor Nangis Tengok Bakal Isteri
🔥Ibu Tunggu Hari Bersalin Dikecam Tayang Makan Nanas, Betul Ke Janin Akan Gugur?

Nak info lagi? Sertai Telegram Kisah Dunia

Artikel ini disediakan oleh team Kisah Dunia. Tak dibenarkan meniru isi kandungan atau mana-mana bahagian artikel termasuklah logo sewenang-wenangnya. Laporan copyright akan dikenakan.

Sharing is caring!

Youtube

Facebook

Telegram