Cinta & Perhubungan Hiburan

“Tolong Jaga Maruah” – Gedik Depan Suami Elfira, Janna Nick Buat Ramai Meluat?

“Tolong Jaga Maruah” – Gedik Depan Suami Elfira, Janna Nick Buat Ramai Meluat?

Sharing is caring!

Sejak Janna Nick dan Ajak bergelar pengacara terbaru Melodi menggantikan Awal Ashari dan AG bermula awal tahun lalu, ramai sedia maklum dengan kritikan yang sering dilemparkan terhadap rancangan ini apabila Janna Nick dikatakan tidak sesuai kerana terlalu gedik dan syok sendiri dalam mengacarakan program tersebut. Ia membuatkan ramai penonton mencadangkan pihak produksi supaya mencari pengganti yang lebih sesuai.

“Tolong Jaga Maruah” – Gedik Depan Suami Elfira, Janna Nick Buat Ramai Meluat?

BACA: [VIDEO] Janna Nick Sound Lelaki Tak Reti Pujuk Wanita, Ramai Pula Yang Setuju

Baru-baru ini, sekali lagi Janna Nick membuatkan ramai penonton ‘menyirap’ dengan aksi dan gelagat gediknya apabila berhadapan dengan suami Elfira, iaitu Faris yang menjadi tetamu jemputan Melodi pada episod semalam.

“Tolong Jaga Maruah” – Gedik Depan Suami Elfira, Janna Nick Buat Ramai Meluat?

Seawal kemasukan Faris ke dalam set, Janna Nick sudah menunjukkan ‘perangai’ dengan terjerit-jerit teruja menanti kedatangan Faris dan sempat mengusik Elfira supaya menjaga suaminya baik-baik.


Kalau muka macam ni, El kena jaga. Takut kalau perempuan macam aku ni..

“Tolong Jaga Maruah” – Gedik Depan Suami Elfira, Janna Nick Buat Ramai Meluat?

Ye.. tapi aku kat sini macam patah hati je – Janna Nick 

“Tolong Jaga Maruah” – Gedik Depan Suami Elfira, Janna Nick Buat Ramai Meluat?

Selain pas@ngan pengantin baru itu, dua lagi tetamu jemputan adalah pelakon utama Pujaan Hati Kanda iaitu Remy Ishak dan juga Mira Filzah. Kehadiran keempat-empat tetamu ini ternyata membuatkan suasana menjadi gamat dan meriah dengan gelagat masing-masing.

“Tolong Jaga Maruah” – Gedik Depan Suami Elfira, Janna Nick Buat Ramai Meluat?

“Tolong Jaga Maruah” – Gedik Depan Suami Elfira, Janna Nick Buat Ramai Meluat?

Namun, yang paling menjadi perhatian adalah sikap Janna Nick yang dikatakan netizen sebagai gedik dan ‘over’ semacam di hadapan suami Elfira dan perkara itu membuatkan ramai meluat serta memberikan komen-komen negatif.


“Tolong Jaga Maruah” – Gedik Depan Suami Elfira, Janna Nick Buat Ramai Meluat?

Dahlah tu laki orang kau dok terjerit2 depan bini dia 

“Tolong Jaga Maruah” – Gedik Depan Suami Elfira, Janna Nick Buat Ramai Meluat?

Dah kenapa gedik2 panggil laki orang.. jagalah adab sikit 

“Tolong Jaga Maruah” – Gedik Depan Suami Elfira, Janna Nick Buat Ramai Meluat?

Tolong jaga maruah seorang perempuan 

“Tolong Jaga Maruah” – Gedik Depan Suami Elfira, Janna Nick Buat Ramai Meluat?

“Tolong Jaga Maruah” – Gedik Depan Suami Elfira, Janna Nick Buat Ramai Meluat?

Gedik2 dengan laki orang.. ergh annoying gile perangai 

“Tolong Jaga Maruah” – Gedik Depan Suami Elfira, Janna Nick Buat Ramai Meluat?

Ramai yang tidak bersetuju dengan sikapnya yang sering terjerit-jerit pada episod semalam dan kelakuan itu disifatkan sebagai tidak beretika sebagai seorang pengacara. Ramia yang meminta supaya dia mengawal sikap dan caranya sebagai seorang wanita.

Jerit2 tak keruan.. takde etika mengacara 

“Tolong Jaga Maruah” – Gedik Depan Suami Elfira, Janna Nick Buat Ramai Meluat?

Malunya tengok perangai Janna 

“Tolong Jaga Maruah” – Gedik Depan Suami Elfira, Janna Nick Buat Ramai Meluat?

Sumber: IG meloditv3jannanick


Nak cerita lagi? Sertai Telegram Kisah Dunia di https://t.me/kisahdunia

Sharing is caring!

Facebook

Telegram