Viral Cinta & Perhubungan

Terserempak Pakwe ‘Angkut’ Awek Lain, Gadis Naik Hantu Terus Jahanamkan Motor

Terserempak Pakwe 'Angkut' Awek Lain, Gadis Naik Hantu Terus Jahanamkan Motor 1
Jawatan Kosong Penulis

Sharing is caring!

Dah selalu kita dengar isu-isu selingkuh melibatkan pasangan yang menjalinkan hubungan jarak jauh. Akan tetapi, tak mustahil kalau ada di antara mereka yang turut melakukan hal sama walaupun pakwe atau makwe sendiri sudah berada di depan mata.


BACA: Nangis Isteri Selingkuh Di Resort, Suami Fed Up Teruk Lepas Ambush Pintu Bilik

Boleh pula terjumpa pakwe kat luar…Kantoi tengah bonceng awek lain naik motor

Situasi sama dilalui seorang gadis ini apabila dia terserempak dengan teman lelakinya sendiri dalam keadaan yang sangat menyakitkan perasaan. Rupa-rupanya, pemuda tersebut telah pun kantoi membonceng seorang wanita lain dengan motor miliknya.

@adiirawan72

buat yg minta mentahanya tanpa tulisanya. jadilah orang yg setia. jangan pernah menyakitin hati orang lain. #racing #sakithati #fyp #fypシ #viral

♬ original sound – Adi Irawan – Adi Irawan

Dah tak tahan sangat, terus ambil batu baling kuat-kuat dekat motor…Habis orang lain tengok

Gara-gara terlampau kecewa dengan adegan sweet yang berlaku depan matanya sendiri, gadis berkenaan seakan kehilangan pertimbangan lalu melepaskan geram. Bagai sukar dikawal, dia dilihat cuba merosakkan motor lelaki tersebut dengan membaling serta menghentak sebiji batu besar berkali-kali. Aksi yang tak ubah seperti dalam drama itu turut disaksikan orang ramai berhampiran.


Terserempak Pakwe 'Angkut' Awek Lain, Gadis Naik Hantu Terus Jahanamkan Motor 2

@adiirawan72

semoga menjadi pribadi yg lebih baik lagi buat mereka dan d mudahkan urusanya. jangan terlalu baik mba 🤭 #sakithati #racing #fypシ #fyp #viral #tegal

♬ original sound – Henny Adella30 – Henny Adella30

Jangan main-main dengan perempuan yang setia…Sekali dikhianati terus ‘naik hantu’ macam ni

Menjengah ke ruangan komen, rata-rata netizen turut bersimpati dengan apa yang perlu dilalui gadis berkenaan. Selain tertanya-tanya apakah cerita sebenar berlaku di sebaliknya, ramai juga mendoakan supaya dia berada dalam keadaan yang baik-baik sahaja.


Terserempak Pakwe 'Angkut' Awek Lain, Gadis Naik Hantu Terus Jahanamkan Motor 3

Terserempak Pakwe 'Angkut' Awek Lain, Gadis Naik Hantu Terus Jahanamkan Motor 4

Terserempak Pakwe 'Angkut' Awek Lain, Gadis Naik Hantu Terus Jahanamkan Motor 5

Sumber: TikTok Adi Irawan

Artikel Viral Hari Ini 🔥

🔥Dr Amalina Dikecam Gara-Gara Tak Balik Kerja Malaysia, Dr Rafidah Bidas Balik
🔥21 Tahun Hidup Tak Makan Nasi, Wanita Dedah Rasa Loya Sebab Nampak Macam Ulat
🔥Kena Block Beri Pendapat Pasal Dr Amalina Kutuk KKM? Pakar Ini Kongsi Cerita

Nak info lagi? Sertai Telegram Kisah Dunia

Artikel ini disediakan oleh team Kisah Dunia. Tak dibenarkan meniru isi kandungan atau mana-mana bahagian artikel termasuklah logo sewenang-wenangnya. Laporan copyright akan dikenakan.

Paru-paru Saya Dipenuhi Air, Macam Lemas, Pemuda Kongsi Pengalaman Hidap Covid-19 CAT 4

Sharing is caring!

Youtube

Facebook

Telegram