Cinta & Perhubungan

Terlalu Rindu Isteri, Suami Allahyarhamah Faziani Terpaksa Telan Pil Tidur

Pada minggu lalu, negara dikejutkan dengan berita pemergian seorang pengasas produk kosmetik Faziani Rohban yang mengalami kecelakaan jalan raya bersama suaminya ketika dalam perjalanan ke Pattani, Thailand. Selepas beberapa hari pemergiannya, satu per satu kebaikan yang dilakukan terbongkar membuatkan Allahyarhamah disanjung tinggi. Individu yang paling terasa akan kehilangan itu sudah tentu suaminya, Ahmad Shah Rizal Ibrahim.

BACA : “Menggigil Kaki..” – 15 Tahun Kenal, Dato’ Aliff Luah Sebak Kehilangan Rakan Baik

Pada awalnya Rizal berasa bersalah kerana punca insiden itu berlaku kerana terlelap sekejap, namun kini dia akur dengan ketentuan Allah Yang Maha Esa.

Ustaz beritahu ianya sekadar asbab…

Menurutnya, rancangan untuk menyampaikan sumbangan ke rumah anak-anak tahfiz di Pattani semasa hari kejadian adalah atas permintaan Allahyarhamah Faziani sendiri.

Biasa salur sumbangan ke akaun bank

Sama ada dia tidak menemani saya atau saya tidak menemani dia, itu luar biasa orang di sekeliling. Tapi sekarang, luar biasanya tak lagi macam dulu. Dia dah pergi buat selama-lamanya.

Mengulas lanjut mengenai rumah tangga mereka bersama, Rizal mengatakan bahawa hubungan mereka mula akrab sejak berkahwin pada 9 tahun lalu dan kerap bersama walau ke mana saja.

Luar biasa sekiranya salah seorang tiada di sisi

Allahyarhamah Faziani memiliki 3 orang anak kandung dan 4 anak tiri menerusi perkahwinan pertama masing-masing, selain daripada zuriat mereka sendiri.

Tak pernah bezakan layanan anak-anak kandung & tiri

Terlalu rindu isteri..bergantung kepada pil tidur

Itulah satu kerinduan yang cukup manis. Pada masa tu barulah saya dapat ketenangan sedikit dan akhirnya boleh tidur malam tadi (hari Selasa malam) buat pertama kalinya.

Sumber : Mstar

like
love
haha
wow
1
sad
angry