Hiburan

[VIDEO] “Tengok Ulang-Ulang Pun Berdekah” – Tiz Zaqyah Jatuh Terduduk, Kazar Pula Melatah Teruk

Rasanya semua pernah ada sekurang-kurangnya satu insiden yang paling memalukan dalam hidup masing-masing. Malu yang memang tak boleh nak cover, lagi-lagi bila perkara tu terjadi secara tiba-tiba dan orang ramai nampak pula. Aduhai.

BACA: [VIDEO] “Dah Lebih 10x Tengok..Repeat Lagi, Kelakar Sangat!” -Gelagat Janna Nick Sakat Fahrin Ahmad Atas Bot Bikin Netizen Ketawa!

Selebriti pun mana ada yang terlepas. Tambah-tambah pula yang artis kena tu yang ‘macam cantik, macam comel’ seperti dialami oleh Tiz Zaqyah. Mesti ramai yang dah terbayang kan?

Sponsored
Anda sedang mencari kerja?Ada berita baik untuk anda!!!

Menerusi Instagram, pelakon drama Nur Kasih ini membuatkan ramai peminat terhibur apabila Tiz berkongsi vedio rakamannya jatuh ketika sedang berjalan sambil bawa makanan. Dahla bawa makanan, alamak jatuh pula!

Tiz yang harus turun satu cerun bukit rumput tidak dapat mengelak lalu jatuh membuatkan ramai pecah perut ketawa melihat kelakuannya itu. Jatuhpun sempat lagi ketawa ye.

Eh-eh lain macam je turun tu

Tapi dengan tidak semena-mena, masa insiden tu terjadi ada orang melatah kuat sebab terkejut sangat. Cuba dengar betul-betul.

Kesian Tiz…tapi kelakar 🤣

Lapar sangat Tiz ni

When someon asked me “how’s life?”

Tengok ulang2 pon bedekah

Harap Tiz tak dapat apa-apa kecederaan lah ya sebab insiden tu. Sabar jelah benda dah nak jadi, dan nasib baik tak bergolek-golek macam adegan Hindustan hahaha.

Sumber; IG tiz.zaqyah

1
like
love
2
haha
wow
sad
angry

Nak Tahu Citer Viral Hari ini di FB Messenger?