Viral Hiburan

Tengah Contraction Sempat TikTok, Suami Hairan Tengok Cara Isteri Layan Bukaan

Tengah Contraction Sempat TikTok, Suami Hairan Tengok Cara Isteri Layan Bukaan 1
Jawatan Kosong Penulis

Sharing is caring!

Akibat selalu ‘dimomokkan’ dengan benda yang menakutkan, ramai wanita menghadapi kesukaran dalam detik-detik contraction. Secara tidak langsung, ada di antara mereka jadi lebih gerun untuk melangkah masuk ke bilik bersalin bagi menunggu bukaan kerana terlalu overthinking.


BACA: 43 Jam Layan Bukaan 7CM, Isteri Berdiri Tahan Perit Contraction Diusap Suami

Pagi-pagi hari lagi dah terkejar nak jumpa doktor…Perut isteri dah mula memulas

Walau bagaimanapun, berbeza pula dengan apa yang dilalui oleh seorang lelaki ini menerusi beberapa rakaman. Difahamkan,  dia telah pun berkejar untuk berjumpa doktor sejak dari pagi lagi kerana perut isterinya yang hamil sudah mula memulas dan menunjukkan tanda-tanda kelahiran.

@suaminyafidyacantik

Gak gitu jugalah kalian berdua -_- #fyp #fypシ #xyzbca #pregnant

♬ DJ Lala MP Club – tio_sonik_⭐⭐_

Dia masih lagi boleh santai macam ni…Siap selamba je menari lagu TikTok

Walau bagaimanapun setibanya di pusat perubatan, wanita itu dilihat cukup cergas meskipun sudah ada bukaan kecil. Lelaki itu hanya mampu menggelengkan kepala sewaktu menyaksikan isterinya menari untuk rakaman TikTok. Ketika bukaan semakin besar, dia masih lagi tenang namun si suami pula yang mula ‘cuak’.


@suaminyafidyacantik

Padahal mah gue panik banget wkwk #fyp #fypシ #xyzbca #pregnant

♬ оригинальный звук – BEKZAT BIGELDI – BEKZAT BIGELDI

Baru pembukaan 1 mungkin masih relaks…Tunggu nanti dah sampai bukaan 4, mantap

Menjengah ke ruangan komen, rata-rata netizen turut sama terhibur melihat aksi wanita berkenaan. Malah mereka juga hairan bagaimana ibu hamil tersebut boleh kekal tenang sedangkan melayan perit contraction bukanlah sesuatu yang mudah.


Tengah Contraction Sempat TikTok, Suami Hairan Tengok Cara Isteri Layan Bukaan 2

Tengah Contraction Sempat TikTok, Suami Hairan Tengok Cara Isteri Layan Bukaan 3

Tengah Contraction Sempat TikTok, Suami Hairan Tengok Cara Isteri Layan Bukaan 4

Sumber: TikTok Pernah Muda 

Artikel Viral Hari Ini 🔥

🔥Kantoi Buang Sisa Kimia Ke Sungai, Kecut Perut Adu Du Bila Ditangkap BoBoiBoy
🔥Iqbal Muncul Bagi Cincin, Juri Tegur Peserta Bawa ‘Isu Sampah’ Ke Pentas MLM
🔥[VIDEO] Ku Faridah Tampar Sharif Zero, Persembahan Kumpulan Tiro Diberi 5 HA
🔥Rating Running Man Mencanak, Jihyo Tayang Tuah Main Jambatan Kaca Squid Game

Artikel ini disediakan oleh team Kisah Dunia. Tak dibenarkan meniru isi kandungan atau mana-mana bahagian artikel termasuklah logo sewenang-wenangnya. Laporan copyright akan dikenakan.

Sharing is caring!

Youtube

Facebook